hit og dit Skrevet 31. desember 2007 #1 Skrevet 31. desember 2007 I dag ringte svigermor for å få ein oppdatering på barnebarnet sitt. Så høyrer eg mannen fortelle (med store bokstaver, hehe) "Ja ho kan snakke litt og no. Ho seier mamma" Så blir det stille litt, eg rekner med at svigermor lurer på om det er bevisst. Sambo svarer: "Jada, ho seier det når Janne er i rommet. Ho er tidlig ute, ho er berre 6mnd veit du." Haha, eg lo så eg måtte gå ut av rommet. Ungen seier berre mamamamam og leiker med stemmen sin. Langt i fra bevisst og retta mot meg. Så det blir pinglig å komme heim til Norge i januar, når alle forventer me har med eit geni!
Gjest Skrevet 31. desember 2007 #3 Skrevet 31. desember 2007 Typisk. ;o) Når minien her hoster så insisterer faren at han sier noe. Guttungen kan ikke snu seg før faren med stolt stemme erklærer at her har vi nok en gitarspiller/fjellklatrer/fotballspiller/olympisk svømmer...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå