grå :) Skrevet 31. desember 2007 #1 Skrevet 31. desember 2007 føler meg skikkelig sytete nå, men må få det ut. ##q#¤ ¤ falsk krupp og hele desember *gaaaah* da er vi på vei til legevakta igjen med en unge med falsk kruppanfall på 9 elelr 10. dagen (her er merittlista for resten av desember: http://www.dinbaby.com/forum/thread/136388794 + at gubben sliter med ryggen) nå trenger jeg sårt noe positivt inn i huset ja
Gjest Skrevet 31. desember 2007 #2 Skrevet 31. desember 2007 Snart kjære Grå, SNART er det et helt nytt år, med nye muligheter, nye hendelser og nytt pågangsmot! Det er nye dager med blanke ark og flotte fargestifter, faktisk:)
grå :) Skrevet 31. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 31. desember 2007 *løper og setter seg klar med alt som finnes av tusjer og blyanter* fatter ikke at det er mulig at alt kan skje så tett jeg. men kan veø bare bli bedre nå *tror jeg tra lala*
Gjest Skrevet 31. desember 2007 #4 Skrevet 31. desember 2007 Fordelen nå er jo at alt er ferdig på kortere tid istedet:) *holde seg suuuperpositiv*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå