Gjest Hellokitty03+09+13+13 Skrevet 31. desember 2007 #1 Skrevet 31. desember 2007 datteren min fikk bagasje lokket rett i hodet i dag og d smalt karftig. hun fikk en liten kul og ble veldig trøtt etter på og ville sov men klarte og holde henne våken. ringte til legevakten og de sa vi skulle følge med henne for d var godt mulig at hun hadde fått hjerne rystelse, men ett kvarter etterpå livnet hun til og har vært helt på topp etter på, ikkje har hun vondt i hodet heller sier hun. har hørt at barna kan få reaksjon på hjerne rystelse en stund etterpå. hun skal ligge hos bestmor og bestefar i dag men har ikke lyst til og sende henne dit hvis hun plutslig kan bli dårlig. tror dere det går greit eller bør jeg hølde henne hjemme. hun har lyst til og reise selv. hun er 4 år.
Gjest Hellokitty03+09+13+13 Skrevet 31. desember 2007 #2 Skrevet 31. desember 2007 ingen? trenger svar litt fort?
hit og dit Skrevet 31. desember 2007 #3 Skrevet 31. desember 2007 Besteforeldre har jo og hatt barn ein gang, så dei er nok pålitelige til å sjå etter teikna på evt hjernerystelse og så ta vare på ungen deretter. Eg hadde iallefall stolt på mine foreldre og svigerforeldre i forhold til det. Det du må kjenne på er om du veit om jenta di kun vil vera med dåke når ho er dårlig eller om besteforeldre og er greit. Vil du kose deg på fest og ha evnen til å legge tankane fra deg, eller vil du bare tenke på ho heime. Om barn kan få reaksjon seinere eller ikkje skal eg ikkje uttale meg om, det kan du jo kanskje ringe til legevakten å høyre litt angående.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå