Gå til innhold

Kjøredress i fleece stoff?! For kaldt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har termin imorgen, og har tenkt å få med babyen hjem i bilstol og ikke vognbag. Holder det da med ullundertøy (strømpe + body), klær og kjøredress i fleecestoff (+ lue og votter selfølgelig)?! Bilen er jo varm da, så det burde holde?!

Må jo ikke bli for varmt for babyen heller. Eller må jeg ha kjøredress i varmere stoff?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ikke tilhenger av fleece klær. Jeg liker ull best.

Men det hørses greit ut om du har ett teppe over ungen når du bærer stolen mellom sykehuset og bilen.

Skrevet

Hun har jo ull under. Jeg har tenkt til å ha på ullbody, sånn tynn ullbukse, body, sparkebukse og fleecedress når vi skal hjem. Pluss votter, lue og skjerf da, selvfølgelig. Jeg tror da det skal være bra nok når bilen er varm :)

Skrevet

Hører så mye forskjellig jeg, blir helt forvirret. Vil jo ikke at babyen min skal bli syk...

Skrevet

greit å ha ull underst. når de er nyfødt svinger tempen endel så det er greit å være sikker på at de er varme. men ikke verd å overkle ungen heller. ull underst og fleecedress høres helt fint ut i mine ører. bilen er sikkert ikke frossen.

Skrevet

Er bilen varm nok så trenger man ikke ull eller noe overdrivelser?.

Jeg har ikke tenkt å ha ull iallefall, bare vanlige klær og ei jakke og ett teppe utenpå kanskje.

Skrevet

Så lenge bilden ikke er kald er det nok.

Her blir det tynn ull innerst, og strikkasett i tynn merinoull utenpå.

Så har vi et teppe vi regulerer med om det blir nødvendig:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...