Gå til innhold

Vondt å ha sex....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen min er straks 4 mnd nå. Og det gjør fremdeles litt vondt å ha sex...

Måtte ha litt hjelp av tang under fødselen, så jeg ble klippet og sydd en god del.

Og på den siden det var mest vondt og hovent rett etter fødselen, gjør det fremdeles vondt under samleie.

Flere som har opplevd dette?

Lurer på om dette er vanlig og at det vil går over etterhvert, eller om jeg kanskje bør oppsøke lege?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde det slik etter første. Revnet masse da og fikk ganske mange sting da. Kjente ennå arret halvannet år etterpå, men da var det ikke vondt lenger. Tok nok ca 6 mnd før det ble helt bra.

Men viss du føler at det ikke er normalt tror jeg nok at en legetime ikke er det dummeste. Bedre å sjekke det enn å gå å lure..

Skrevet

Hei Milla-baby,

Sønnen min ble også forløst med tang, og jeg ble også klippet og sydd en god del.. kjenner meg igjen i det du beskriver - jeg har det fortsatt litt sånn 5 mnd etter fødsel. Føles også generelt stramt/ømt, men sålenge vi er forsiktige og bruker godt med tid så blir det bare lettere og bedre - heldigvis :o)

Jeg vurderer også å komme meg til en gynekolog, bare sånn for å være 100% sikker på at alt faktisk er som det skal være.. og ellers er det vel tid og tålmodighet som hjelper oss kanskje? :)

Skrevet

Takk for svar!

Godt å høre at det ikke er helt uvanligt i hvert fall!

Får ta tiden til hjelp ja, og sattse på at det bedrer seg.

Ellers skader vel ikke en tur til legen igjen nei :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...