Gå til innhold

Hva har dere til middag i dag?? :o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her blir det pinnekjøtt... mmm kjenne lukta... ikke lenge til middag nå... spiser i 7 tiden :o)

God Nyttår Jenter :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pepperbiff med fløtegratinerte poteter :)

Skrevet

Her blir det hel kalkun gitt! Lagde kraft i går av de greiene som følger med, og lagde waldorfsalaten i går. Nå er kalkunen ferdig og fløtesausen er laget.. Skal bare koke poteter og rosenkål og varme opp det andre nå... Mmmmm... Til dessert blir det tilslørte bondepiker...

Skrevet

Vi har benet ut et lammelår som vi skal ha sammen med ovnsbakte grønnsaker og poteter. Gleder meg:)

Skrevet

Skal ut å spise på thairestaurant. Gleder meg ;)

Skrevet

jeg og de to jentene mine har nettopp spist pinnekjøtt..må bare la maten sekke før jeg setter igang å rydder kjøkkene :) ble litt vel mett ja

Mannen er på sjøen, så ble bare oss tre..men får besøk av venninner med unger kl 8 da :D det blir jo kos da

Skrevet

Her blir det kalkunbryst og hjemmelaget potetsalat..mmm

Skrevet

Her blir det som på julaften; pinnekjøtt. Ungene elsker det og vi voksne også.

Hei hurra!

Skrevet

Fonue.... med hvitløk, tandori og karrymarinert kjøtt av diverse sorter... med fløtegratinerte poteter og hvitløksbaguetter... rømme, hvitløk, karry og tzatzici dressing til...

Skrevet

og der skulle det stå "fondue" og ikke fonue, hehe

Skrevet

portersteik m potetbåter og grønnsaker og gooood saus! Jeg og min kjære feirer nyttårsaften alene :) kooooooos

Skrevet

Siden vi skal være i familieselskap blir det 3 retter til middag; Pinnekjøtt, reinsdyrstek og kalkun

Skrevet

Min kjære skal diske opp med kalkunbryst med ris og fløtesaus :) Her blir det rolig feiring, kun oss 2

Skrevet

da har vi akkurat spist pinnekjøtt:)

namnam

jeg, sambo og ungene er alene,

sambo ligger på sofaen med 40 i feber,

så ikke akkurat i festhumør.

men vi får da skyte opp den ene raketten vår i kveld en gang.

Skrevet

Mannen jobber, eldste sønn har omgangs syke, mor trøtt og kvalm. Men mat må jeg jo ha så jeg stekte kylling med sopp og løk, kokte ris, raspet gulrot og blandet alt dette i rømme og krydret med karri.. Har aldri laget det før, og tvilte litt selv på hva jeg drev på med, men det ble faktisk godt.

Og nå sover ungene og jeg føler meg veldig ensom:( Og ikke er det noe å se på tv..

Skrevet

Her ble det kalkunbryst med hjemmelaget røstipoteter, hjemmelaget fløtegratinerte poteter, grønnsaker og en god saus. Nam, det var sååååå godt. Nå har jeg kastet gubben og kompisene hans ut, så kan de feste, sønnen min er i seng og jeg sitter alene og koser meg : )

Skrevet

Her ble det pinnekjøtt, vossakorv, kålrotstappe med tilbehør! Fy søren så godt, men litt dårlig samvittighet overfor vesla nå... Kål er vel ikke det beste en som ammer kan spise :-(

Skrevet

Jeg har imponert svigers med å servere skinkesteik (ferdig stekt) fløtegratinerte poteter, ovnsbakte grønnsaker og føltesaus idag. Dessert var brownies med is og frukt....

Synes det var ganske så imponerende av en gravid svigerdatter med 56 dager igjen til termin, som er sliten.

Men brukte ikke mer enn en time å tilberede alt, da det meste var ferdig og frosset fra butikken. Men de synes det var veeeeldig godt :)

Skrevet

Vi hadde slektninger på besøk, og serverte juleskinke med poteter, surkål og grønnsaker. Håper de syntes det var ok, vi skulle egentlig lage kalkun, men da presterer de å si at de egentlig ikke er så glade i kalkun, enda de alltid har det på nyttårsaften selv! Merkelig... Så da ble det juleskinke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...