Frøya79 - dobbel glede :-) Skrevet 31. desember 2007 #1 Skrevet 31. desember 2007 Jeg har født! Fikk skikkelige rier kl 19 fredags ettermiddag, og tulla var ute kl 23.32 samme kveld. Vitale mål: 3318 gr, 50 cm og 34 cm rundt hodet. Nesten 600 gr mindre enn storebroren, og 5 cm mindre hodeomkrets... :-) Ære være lystgass og badekar og det "finske" jordmorgrepet. Jeg måtte ikke sy et eneste sting! Dere som har født før: Det er MYE lettere andre gangen. Det eneste som er verre er etterriene, og det går det jo an å ta noe for. Helt fantastisk å være hjemme igjen. Lykke til dere som snart skal i "ilden" :-)
Gjest Skrevet 31. desember 2007 #2 Skrevet 31. desember 2007 Gratulerer så mye med prinsessen ) Da får du en god start på det nye året ) Gleder meg til det er min tur, men er min første ) Godt Nyttår Frøya79 )
Marit & de 3 knøttene Skrevet 31. desember 2007 #3 Skrevet 31. desember 2007 Gratulerer så mye! Høres ut som om du har hatt en fin fødselsopplevelse! Enda ca 70 dager til det er min tur. Lykke til videre!
marita*mamma*har fått jenta Skrevet 31. desember 2007 #4 Skrevet 31. desember 2007 gratulerer så mye med jenta.håper alt gikk fint og at jeg får samme fødsel hehe..sitter her enda jeg.men lurer på om noe er i ferde snart...eller kansje hun drøyer enda lengre. du må ha ei fin feiring i dag og ett godt nytt år. klem
Knætta & Gutteknøtt+Jenteknøtt Skrevet 31. desember 2007 #5 Skrevet 31. desember 2007 Gratulerer så mye, Frøya79! Akkurat lagt inn et innlegg hvor jeg etterlyste deg, og så ser jeg dette! =0) Hørtes ut som du hadde en fin fødsel! Slo meg med en liten halvtime, og jeg var som en førstegangs ;0) Har lillejenta fått noe navn? Godt nytt år til dere alle!
Frøya79 - dobbel glede :-) Skrevet 2. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 2. januar 2008 Hei igjen :-) Takk for gratulasjoner. Det går veldig bra med oss, og jeg føler meg kjempesprek nå 5 dager etter fødselen. Knætta: Jeg fødte også på 4 timer første gangen, men da ble jeg satt i gang, og livmorhalsen var helt umoden... Denne gangen var jeg nesten "halvveis" med 4-5 cm åpning da jeg kom skikkelig i gang. (de riene jeg hadde før det var ikke regelmessige, så det kan ikke regnes som aktiv fødsel). Jeg er glad for at det ikke gikk enda fortere, for det var intenst nok da det stod på... Men det er utrolig hvor fort en glemmer :-) Jeg kan godt føde flere barn! (I alle fall hvis de har 34 cm rundt hodet, he he). Lykke til videre alle sammen! Håper dere som ikke har født ennå får en like fin fødselsopplevelse som jeg har hatt :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå