Attpåklatten :-)™ Skrevet 31. desember 2007 #1 Skrevet 31. desember 2007 Ønsker dere alle en strålende fin nyttårsfeiring! Og med ønsker om et harmonisk og spennende 2008 til hver og en av dere:-) Måtte alle drømmer gå i oppfyllelse og livet fare varsomt med dere:-) Nå dufter det nydelig her og alle tre rettene er klare til å inntas når klokken er 18:-) Nå gjenstår det å dekke bordet og pynte mor selv:-) Alle de andre er ferdige og sitter og gleder seg til maten:-) Ha en flott kveld med deres kjære rundt dere og så sees vi next year;-)) Klemmer sendes i alle retninger!
Reveenka Skrevet 2. januar 2008 #4 Skrevet 2. januar 2008 Takk det samme, og klemmer til alle sammen! c",)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå