Gå til innhold

HAPPY NEW YEAR JENTER!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ønsker dere alle en strålende fin nyttårsfeiring! Og med ønsker om et harmonisk og spennende 2008 til hver og en av dere:-)

 

Måtte alle drømmer gå i oppfyllelse og livet fare varsomt med dere:-)

 

Nå dufter det nydelig her og alle tre rettene er klare til å inntas når klokken er 18:-)

 

Nå gjenstår det å dekke bordet og pynte mor selv:-) Alle de andre er ferdige og sitter og gleder seg til maten:-)

 

Ha en flott kveld med deres kjære rundt dere og så sees vi next year;-))

 

Klemmer sendes i alle retninger!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Godt nytt år sjøl og til alle andre også :)

Skrevet

Takk det samme, og klemmer til alle sammen! c",)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...