Gå til innhold

Salve mot hemoroider...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har brukt AlcosAnal en stund nå, men merker ingen forskjell.

Så i dag kjøpte jeg en som heter Scheriproct.

Her står det at man alltid skal rådføre seg med lege før bruk, og at den ikke skal brukes i de 3 første mnd av svangerskapet.

MÅ jeg høre med lege nå som jeg er 35 uker på vei?

Noen som har bedre erfaringer med denne salven?

Mine hemoroider er ikke vonde, men er jo noen erter der som jeg vil bli kvitt da...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker scheriproct og syns den hjelper. De sa på apoteket at den kunne jeg bruke

Skrevet

Ok, da "tar jeg sjansen" på å bruke den.

Takk for svar!

Skrevet

Sier vel seg selv, IKKE brukes 3 første mnd av sv.skap og du er 35 uker på vei....

Jadddaaa!

Godt Nyttår=)

Skrevet

jeg fikk ikke lov av apotek dama å kjøpe den jeg, hu plent nekta p selge den til meg...jeg er i uke 32..

Skrevet

Takk for den spydige tilbakemeldingen, det var hyggelig:-)

Man blir da usikker når det står at man ALLTID skal rådføre seg med lege.

Jeg tar ingen sjanser jeg nemlig.

Godt Nytt År til deg også.

Skrevet

Fikk tips fra en aromaterapaut som har virket supert for meg: Zinksalven til Weleda! Den har i hvertfall hjulpet veldig for meg, har tatt på om kvelden og neste morgen er det mye bedre. Med den får du vel ikke gjort noe galt, siden den er laget for babyer...

Gjest VerdensHeldigsteMamma
Skrevet

Har også vært usikker på om jeg skal prøve Sheriproct siden den delvis frarådes å bruke når man er gravid....liker også å være sikker på at det jeg putter i meg/smører på meg er 100 % trygt for babyen!! Men sinksalve - det var et godt tips! Får prøve det hvis magen hardner til igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...