connie79 er 2barnsmor:) Skrevet 31. desember 2007 #1 Skrevet 31. desember 2007 Jeg kjøpte en sånn, men var ikke fornøyd. Helt til jeg prøvde å ta på krem. Da virket den. ble tipset av en av jentene her inne, kjempe smart. Jeg skulle nok prøvd det mye før.
Gjest Skrevet 1. januar 2008 #2 Skrevet 1. januar 2008 Ja den funker kjempe bra m krem:) Er kjempe fornøyd jeg!! Den kosta jo nesten ingen ting- iforhold til andre dopplere.. Jeg har hørt fosterlyden siden uke 11.
lip smacker Skrevet 1. januar 2008 #3 Skrevet 1. januar 2008 Vi bruker glidemiddel,å det funker supert.Har også bytta ut headsettet som fulgte med,med et bedre,da hørte vi straks MYE mer:-) Har hørt hjertet til babyen fra uke 9 ;-)
Mars mamma, til linnea;) Skrevet 1. januar 2008 #4 Skrevet 1. januar 2008 Hvor har du fått kjøpt angelsound og hvor mye kostet den? Jeg også vil ha sånn:) Er i uke 25 og kjenner det er veldig mye liv her inne nå ja....
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2008 #5 Skrevet 1. januar 2008 Du kan jo få kjøpe min :-) : http://finn.no/finn/bap/object?finnkode=12026825&sid=xz7abc428Gj921323&WT.svl=Link
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå