Gå til innhold

ang. angelsound fra ebay.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjøpte en sånn, men var ikke fornøyd. Helt til jeg prøvde å ta på krem. Da virket den. ble tipset av en av jentene her inne, kjempe smart.

 

Jeg skulle nok prøvd det mye før. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja den funker kjempe bra m krem:) Er kjempe fornøyd jeg!! Den kosta jo nesten ingen ting- iforhold til andre dopplere.. Jeg har hørt fosterlyden siden uke 11.

Skrevet

Vi bruker glidemiddel,å det funker supert.Har også bytta ut headsettet som fulgte med,med et bedre,da hørte vi straks MYE mer:-) Har hørt hjertet til babyen fra uke 9 ;-)

Skrevet

Hvor har du fått kjøpt angelsound og hvor mye kostet den?

Jeg også vil ha sånn:)

Er i uke 25 og kjenner det er veldig mye liv her inne nå ja....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...