♥Love is in the aiR♥ Skrevet 31. desember 2007 #1 Skrevet 31. desember 2007 Faen altså!!!! Denne dagen, de dagene de begynner å selge fyrverkeri OG de neste ukene er noe marertitt=( Blir jo helt paranoid jo.... Ikke faen om jeg skal sette så mye som en fot utenfor døren i dag!!!!! Grrrr *freser*
Gjest Skrevet 31. desember 2007 #2 Skrevet 31. desember 2007 Du er ikke alene! For min del kunne det veldig gjerne komme et totalforbud mot fyrverkeri i privat regi. Hvert eneste år er jeg livredd for at huset skal bli påtent, men i år tror jeg faktisk vi slipper, for de mest fyrverkeri-gale naboene er heldigvis bortreist! Skal bli deilig med en forholdsvis rolig nyttårsaften.
bente69;) Skrevet 31. desember 2007 #3 Skrevet 31. desember 2007 Enig med dere.... Tillter snart i vinkel på folka rundt her. De har nå siden tredje juledag smelt opp raketter hver kveld!! Tenker de ikke på at det er noen barn, voksne og dyr som plages av raketter. Gleder meg til neste år, da er det ikke lov å sende opp raketter her i byn, kun på bestemte plasser.
Gjest Skrevet 31. desember 2007 #4 Skrevet 31. desember 2007 Pokker!!!!!!! Naboene er kommet hjem. Søren og, jeg som har gleda meg til en rolig nyttårsaften. Grrrrrrr!!!
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 31. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 31. desember 2007 Ja, det er noe drit alt sammen! I år har jeg kjøpt brann/røykvarslere så nå er det en på hvert av soverommene. Heldigvis har vi flyttet ett stykke opp i bakken, så er ikke midt i oppskytingen lengre... Men det gale nok selvom!! Er jo forbud her i bergen, men bare i sentrum=( Håper også at det snart kommer forbud mot alt... Du får håpe naboene kunn er innom for å hente driten sin, som de skal svi av langt unna deg!
lenej :o) Skrevet 31. desember 2007 #6 Skrevet 31. desember 2007 hmm.. litt enig der ja... sånn idioti-bruk av fyrkerkeri er no forbanna tull, og det sku vært trynefaktor-policy ved fyrverkerisalg... er for første gang på 6 år nå, hjemme hos mamma og pappa på nyttårsaften, og det er en større plass enn hjemme i gokk.. og folk er jo galne! vi bor rett oppfor barneskolen og tannklinikken, og pappa sa det er der nå dem samles på nyttårsaftenen og har "krig" - alle disse halv-lure ekornhauene... så kan ikke ikke si at jeg gleder meg til inatt. gleder meg til i kveld da, vært ute med mini å prøveskutt en liten rakett, og den likte han nei jenter, vi får prøve å håpe på det beste ikveld. og til neste år, er dere alle hjertelig velkommen å feire nyttår hos meg!! i gokk-land er det heldigvis veldig rolig...! :):)
Bæremeisen Skrevet 31. desember 2007 #7 Skrevet 31. desember 2007 Er helt enig med dere... haaater fyrverkeri.. Har blitt skadet to ganger og da har jeg holdt meg langt unna... Ene gangen sto jeg på altanen og skålte med champagne og jammen kom det ikke en rakett ned i kåpeerme mitt og eksploderte!!! Det endte med operasjon, 3 grads forbrenning og et minne for livet i form av et kraftig arr... Noen år etterpå står jeg inne i stua med altandøren åpen, snur meg for å ta glasset mitt og skåle , da blir jeg jammen truffet i bakhodet av en rakett og håret tar fyr!!!!!!!!!! Nei, i år skal jeg bare være inne, ikke engang ha vinduet på gløtt ellers kommer det vel susende noe faenskap inn sprekken og tar fyr i en eller annen kroppsdel.... Når det er sagt bor jeg rett ovenfor brannstasjonen så jeg føler meg relativt trygg.... relativt.... Godt nyttår
Gjest Skrevet 31. desember 2007 #8 Skrevet 31. desember 2007 En venninne fikk nesten en rakett i tryna for par år siden. Hadde ikke typen hennes dratt henne til side....uff... Glede meg også til alt dette rakettskytingen går over.
kua kalva,drektig igjen Skrevet 31. desember 2007 #9 Skrevet 31. desember 2007 enig!!!!!!!!!! måtte ta inn hestene tidligere,like før de gikk gjennom gjerdet. det forbaska tøvet har vart noen dager nå,men er jo like ille akkurat nå som det bruker å være kl 12, så folk har vell gått av skaftet i år
linneha Skrevet 31. desember 2007 #10 Skrevet 31. desember 2007 ja, få de jævla rakettene til pokkers vekk! Kunne ikke vært mere enig! Håper virkelig at det blir forbud snart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå