Gå til innhold

Var det slimproppen???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Imorges da jeg gikk på do, fikk jeg masse slim på papiret. Tykt, men helt blankt. Definitivt ikke utflod. Er det slik at alle slimpropper er gulaktige med litt blod i, eller kan dette ha vært slimproppen min som gikk selv om den var helt blank?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan være, men det er ikke godt å si :o)

Jeg trodde at det var slimproppen min som gikk to uker før fødsel, en del slim men ikke noe blod. Kan selvsagt ha vært deler av den, men den natten fødselen begynte kom det masse slim med blodspor og da var det ikke tvil i det hele tatt om at det var proppen..

Skrevet

Okei. Hadde en god den slim igår også, men ikke noe blod har kommet. Er bra sikker på at det ikke er utflod, for den har hvertfall aldri vært så blank hos meg.. Er vell bare ønsketenking at dette skal være slimproppen :P Tre dager til termin...

Skrevet

slimproppen min var helt blank.akuratt som blank fugelim hehe..det var ikke noe blod i den som jeg så.men det kom litt annet slim etterpå da.men det er to uker siden den gikk og jeg har ikke født enda....hadde termin den 29.

Skrevet

Hei hei!

Jeg hører hjemme på 2 trimester, men spennene å lese her inne også.

Jeg fikk en klatt med blankt slim i trusen igår. Det skjedde noen ganger før også før jeg var gravid. Eer ikke slimproppen litt stor?

Jeg vet ihverfall at min slimpropp ikke har gått. Hadde vært krise hvis det, for jeg er kun i min 26 uke.

Skrevet

slimproppen kan gå tidlig men da lages det en ny en.

det er nok slimproppen din hegelita. med tanke på at du har 3dager til termin er det nok mest trolig den. den kan gå litt og litt. er ikke på alle den ramler ut og ser ut som en propp. jeg så aldri min propp men husker et par dager jeg hadde myyye slim på tur ut.

Skrevet

Takk for svar :) Idag er det like mye slim, men litt gulere i fargen.. Håper sååå at noe begynner å skje snart. Det hadde vært topp. Har baby som er antatt å være ca 5 kg til termin, og de jeg har vært på kontroll på har lite tro på at dette vil skje av seg selv. *håpehåpe*

Godt nytt år alle sammen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...