nr 6 på vei Skrevet 31. desember 2007 #1 Skrevet 31. desember 2007 Skal dra i familieselskap om ikke så lenge og vil derfor benytte anledningen til å ønske alle Bimere; GODT NYTT ÅR
Tante Bassa Skrevet 31. desember 2007 #3 Skrevet 31. desember 2007 Takk. Godt nyttår til deg også :-)
mine små alver... Skrevet 31. desember 2007 #4 Skrevet 31. desember 2007 Takk og Godt nytt år til deg og alle andre damer her inne ja!! Tenk...neste år har vi babyene våre:)
<3 qleopatrice <3 Skrevet 31. desember 2007 #6 Skrevet 31. desember 2007 Godt nytt år Må det nye året bringe mange søte babyer....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå