Anonym bruker Skrevet 31. desember 2007 #1 Skrevet 31. desember 2007 Vi skal kose oss hjemme, med mine foreldre og min bror. Svigerforeldre er i utlandet for tiden. Har laget MASSE god mat i dag... I fjor feiret vi ikke da pappa hadde noen dager før nyttårs aften funnet ut at han har kreft Så dette har vært et tungt år..Nå er han operert og i kveld skal det feires Og vi har fått et nytt familiemedlem, vår lille solstråle som kom i august.. Satser på at det nye året bringer god helse først og fremst og alt annet godt etter det... Godt nytt år til alle dere!
Gjest Skrevet 31. desember 2007 #2 Skrevet 31. desember 2007 Godt nytt år til deg!! Her blir det utrulig rolig feiring. Pinnekjøtt snart og så skal vi sjå på rakettene frå stoveglaset i tilfelle chiquita vaknar (viss ho er vaken knyt eg ho fast i sjalet og tek ho med ut trur eg)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå