Gå til innhold

Hva skal dere i kveld da? :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal kose oss hjemme, med mine foreldre og min bror. Svigerforeldre er i utlandet for tiden.

Har laget MASSE god mat i dag...

I fjor feiret vi ikke da pappa hadde noen dager før nyttårs aften funnet ut at han har kreft :( Så dette har vært et tungt år..Nå er han operert og i kveld skal det feires :)

Og vi har fått et nytt familiemedlem, vår lille solstråle som kom i august..

Satser på at det nye året bringer god helse først og fremst og alt annet godt etter det...

 

Godt nytt år til alle dere!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Godt nytt år til deg!!

 

Her blir det utrulig rolig feiring. Pinnekjøtt snart og så skal vi sjå på rakettene frå stoveglaset i tilfelle chiquita vaknar (viss ho er vaken knyt eg ho fast i sjalet og tek ho med ut trur eg)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...