♥ Snøblomst ♥ Skrevet 31. desember 2007 #1 Skrevet 31. desember 2007 I oppskriften står det 2 til 2,5 timer for familieribbe. Nå har den stått 2,5 timer, det er en stor ribbe. Hvordan finne ut om den er klar?
Fire småtroll Skrevet 31. desember 2007 #2 Skrevet 31. desember 2007 Når den er skikkelig gjennomstekt og mør, løsner kjøttet fra beinet...
♥ Snøblomst ♥ Skrevet 31. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 31. desember 2007 Takk ) Da får jeg ta den ut å sjekke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå