Gjest Skrevet 31. desember 2007 #1 Skrevet 31. desember 2007 så skal alt være pakket i bilen og vi setter nesten retning Gardermoen for en uke med varmere vær og avslapning:) Jeg gleeeeeder meg! Dere andre får kose dere med snø og kuldegrader og slikt snusk, så sees vi igjen om en uke. Godt nyttår alle rare, gode DiBdamer:)
*musefis* med 2 store og 2 små Skrevet 31. desember 2007 #3 Skrevet 31. desember 2007 God tur, vi har nettopp hatt en uke med sommer og sol på Lanzarote fra 21-28 des. det var aldeles nydelig!! ;o) Godt nyttår!! )
Gjest Skrevet 31. desember 2007 #4 Skrevet 31. desember 2007 *musefis* Hvilke temp hadde dere? Vi skal til Tenerife:) Takk takk:)
Gjest Skrevet 31. desember 2007 #5 Skrevet 31. desember 2007 Svigers er på tenerife nå (vi låner huset deres) Og der er det vist strålende nydelig og 26grader=D Kos deg og hils svigers
*musefis* med 2 store og 2 små Skrevet 31. desember 2007 #6 Skrevet 31. desember 2007 Vi hadde ca. 20-23 grader, men en del skyer på ettermiddagen. Det var som en god sommer her hjemme, bra på morgenen, skyer på dagen og kaldt på kveldene og to netter med regn. Heldigvis var det oppvarmet basseng på hotellet, de hadde noen som ikke var oppvarmet og de gikk det ikke an å være ute i. Vi var og dykket i sjøen og jeg er virkelig glad jeg hadde våtdrakt på meg for det var KALDT!!! *Brrrr...* ;o)
Gjest Skrevet 31. desember 2007 #7 Skrevet 31. desember 2007 Svigerser er skumle så de tør jeg ikke hilse, men kose oss skal vi! Så sees vi to den 19! *humre*
Gjest Skrevet 31. desember 2007 #8 Skrevet 31. desember 2007 *musefis* Takk:) Jeg gleder meg veldig til anything varmere enn her egentlig:) Vi har hatt 12-17 kalde frem til julaften. Det er kaldt det:( Og vi har sørget for hotell med oppvarmet basseng både til oss og vesle! Nå gleder jeg meg enda mer!
Gjest Skrevet 31. desember 2007 #10 Skrevet 31. desember 2007 Tusen takk:) Håper jeg hører fra dere på nyåret og at alt er bra frem til da. Og god bedring til de nydelige små... (eller er bare en syk akkurat nå?)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå