lubbeline Skrevet 31. desember 2007 #1 Skrevet 31. desember 2007 Ja, da havnet det på nyttårsaften, eneste dagen det ikke går fly hjem igjen..så nå bor jeg på fint hotell, og skal feire nytt år her, er helt i orden...feirer egentlig ikke nytt årsaften noe særlig:-) Insiminasjonen gikk fint, rett tidspunkt og alt det der..så nå er det bare å vente....ønsker alle takk for det gamle, og godt nytt år!!
Rakel64 Skrevet 31. desember 2007 #2 Skrevet 31. desember 2007 Lykke til lubbeline, og kos deg masse i Køben, kanskje er Tivoli åpen, det var kjempekoselig der helgen før jul :-) Krysser fingrene for deg nå! Og godt nyttår :-)
ønsker1til Skrevet 31. desember 2007 #3 Skrevet 31. desember 2007 lykke lykke LYKKE til lubbeline håper det går denne gangen, kanskje det ble unnfangelse siste timene før årsskifte?? krysser fingra for deg
ElleL Skrevet 31. desember 2007 #4 Skrevet 31. desember 2007 Riktig Godt Nytt År og lykke til videre i prosessen.
lubbeline Skrevet 31. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 31. desember 2007 Tusen takk :-)...mens det er festkledde mennesker overalt her..gleder jeg meg bare til å gå til sengs, oppe halv fire:...
Storkemamma06 Skrevet 31. desember 2007 #6 Skrevet 31. desember 2007 Så ble det Københavntur på deg på selveste nyttårsaften likevel... Krysser fingre og tær for deg! Ønsker deg også et riktig Godt Nyttår, forhåpentligvis med baby i magen!! )
Deneb Skrevet 5. januar 2008 #7 Skrevet 5. januar 2008 Hei - og godt nytt år! Jeg tror muligens jeg var inne før deg på nyttårsaften? Håper det ble fullklaff for oss begge! Jeg går rundt og analyserer alle symptomer jeg muligens har, og kjenner vel at tålmodighet ikke er min sterkeste side )
lubbeline Skrevet 6. januar 2008 Forfatter #8 Skrevet 6. januar 2008 Ja, det er godt mulig:-)...prøvde linke deg til ett nick...her går det som forrige gang, smerter fredag og lørdag, og i dag litt mensmurringer...så er ikke så veeeldig håpefull, om mensen kommer har jeg tenkt meg en tur til legen...for de smertene er litt slitsomme.. Håper den sitter for deg...hvor mange ganger har du vært nede?...dette var min andre:-)
Deneb Skrevet 6. januar 2008 #9 Skrevet 6. januar 2008 Det er nok ikke så lett å linke meg til et nick. Jeg dumpet tilfeldig over denne siden i går, og har ikke vært her siden kona var gravid i 06. Leste noen innlegg og da så jeg plutselig ditt - og husket at du sa noe om at det ikke gikk fly tilbake til Bergen på nyttårsaften ) Det var min første gang til Stork - så det skal vel litt til for at det er klaff. Jeg har ingen smerter, men det siste døgnet har jeg fått et mildt og jevnt "press", som jeg kjenner igjen fra min forrige graviditet - men ingenting er sikkert likevel. Prøver å være tÅlMoDiG... *sukk*
lubbeline Skrevet 6. januar 2008 Forfatter #10 Skrevet 6. januar 2008 Det er nok ett godt tegn skal du se...har du født barn fra før? Jeg har ingen...
Deneb Skrevet 6. januar 2008 #11 Skrevet 6. januar 2008 Vi har to barn fra før. Et født av meg og et født av kona - så nå er det min tur igjen ) Lykke til framover - kanskje vi sees på Stork neste gang også?
lubbeline Skrevet 6. januar 2008 Forfatter #12 Skrevet 6. januar 2008 Satser jo på at vi slipper det;-)
Deneb Skrevet 6. januar 2008 #13 Skrevet 6. januar 2008 He he - ja, har vi flaks så gjør vi nok det. Jeg prøver bare å holde forventingene mine litt nede, så jeg forbereder allerede neste Storktur ;o)
Rakel64 Skrevet 7. januar 2008 #14 Skrevet 7. januar 2008 Er spent å høre hvordan det går, håper spiren sitter denne gangen og at gullegget er på plass :-) Tenker på dere :-)
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2008 #15 Skrevet 8. januar 2008 Takk for det:-)...begynner kjenne meg litt PMS igjen..så satser på at det blir en ny tur, men først en tur til legen:-)
lubbeline Skrevet 8. januar 2008 Forfatter #16 Skrevet 8. januar 2008 Ikke meningen den skulle være anonym;-)
Deneb Skrevet 8. januar 2008 #17 Skrevet 8. januar 2008 Jeg har ingen tegn på at syklusen nærmer seg slutten, men utallige tegn på at det kanskje er et gullegg! ) Kanskje er det innbilt, så jeg prøver å bruke det jeg måtte ha av tålmodighet - men det er ikke så lett! Så hyggelig å bli tenkt på )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå