Gå til innhold

Murring i rygg, og stikking i magen!!?


Theressse1

Anbefalte innlegg

Hei. Har et spm når det gjelder murringer i ryggen.

Jeg har vært innlagt på føden tre ganger pga for tidlige rier men har ikke hatt noe sånn som jeg har nå. Har ikke rier og ikke noe fostervann som lekker eller noen ting, men har fått slike ubehagelige "stikkinger" langt nede i magen. under navelen også strekker det seg helt ned til der hvor legen sa at livmoren slutter.. + dette med murring nede i korsryggen. har hatt dette med ryggen siden i går, men stikkingene har pågått et par dager nå. begynner også å bli sånn at jeg føler jeg må gå å holde magen oppe for at han ikke skal "dette ned". om dere skjønner...

er det noen her som har peiling på om dette er tegn på at noe er i gang?? har time hos jordmor den 2.jan. og tenkte jeg skulle vente til det og se. hva hadde dere gjort?

 

tuusen takk på forhånd for svar :DDD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmmm...vanskelig å si. Jeg har ikke merket noe i magen, men har den siste halve uka fått stikkesmerter nederst i ryggen som kommer og går. Noen ganger går stikkingnen langt opp mellom skulderbladene. Hvis jeg beveger meg eller skifter sittestilling så forsvinner det som regel. Hadde aldri sånn når jeg gikk med førstemann. Var en tur inne på føden på lørdag fordi de trodde jeg kunne ha svangerskapsforgiftning, men alt var i sin skjønneste orden =) Dette med ryggen startet etter at jeg hadde vært der inne, så jeg vet ikke om det kan være fordi jeg kanskje begynte å slappe av etterpå at jeg plutselig får vondt. Hadde nok gått og spent meg noen dager og vært engstelig, så det kan jo være grunnen. Håper du får svar hos jordmor i dag =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...