Gå til innhold

Hva står på menyen i dag da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her blir det kalkun,chips,grønnsaker,rødkål,peppersaus..

Riskrem og vaniljepudding..

Snacks og godis i kveld da=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her blir det kjøttboller potetmos og salat i dag. Med maaaaaaaaaaaaasse dressing og ketchup. Så skal jeg drikke meg fulll etterpå.

Liker ikke nyttår jeg :P

Skrevet

Vi skal ha kalkun, hjemmelagd potetmos alla TGI Fridays, grønnsaker, fløtesaus og creme brulee til dessert. Mmmm!

Skrevet

Her blir det oksestek nå, og biff seinere (hvis vi orker) og karamell is til dessert! :-)

Skrevet

Filèt av kalkunbryst, fløtegratinerte poteter, rosenkål, babygulerøtter og min hjemmelagede fjærkresaus med fløte og basilkum:)

Til dessert har vi ikke lagt noen spennende planer ennå, men har en iskake som står og blomstrer i frysen...

Skrevet

Biff, poteter, bernaisesaus og brokkoli og is til dessert. :o) Regner med at det blir noe mer snacks til kvelden. :)

Skrevet

Kalvesteik!

Mmmm, gleder meg...

Is og godteri etterpå.

Skrevet

Helstekt kalkun fileet, ris og stuffing av bacon, champinjong, broccoli og brødterninger. Å så champingjong og kantarell saus :D mmmm.......blir vel kanskje pepperkaker og andre reste av julekaker til dessert :D

Skrevet

Biff med fløtegratinerte poteter,fløtesaus,og wokgrønnsaker og en deilig flaske rødvin ved sidna:):):):) Desserten vet jeg ikke ennå men ligger is i frysern.......Kanskje vi venter med desserten til vi legger oss:):)Heheh....====)

Godt nytt år girls:0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...