celodi Skrevet 31. desember 2007 #1 Skrevet 31. desember 2007 Her blir det kalkun,chips,grønnsaker,rødkål,peppersaus.. Riskrem og vaniljepudding.. Snacks og godis i kveld da=)
WP-TLogPeanut Skrevet 31. desember 2007 #2 Skrevet 31. desember 2007 Her blir det kjøttboller potetmos og salat i dag. Med maaaaaaaaaaaaasse dressing og ketchup. Så skal jeg drikke meg fulll etterpå. Liker ikke nyttår jeg
Himmel og hav Skrevet 31. desember 2007 #3 Skrevet 31. desember 2007 Vi skal ha kalkun, hjemmelagd potetmos alla TGI Fridays, grønnsaker, fløtesaus og creme brulee til dessert. Mmmm!
anesam Skrevet 31. desember 2007 #4 Skrevet 31. desember 2007 Her blir det oksestek nå, og biff seinere (hvis vi orker) og karamell is til dessert! :-)
Gjest Skrevet 31. desember 2007 #5 Skrevet 31. desember 2007 Filèt av kalkunbryst, fløtegratinerte poteter, rosenkål, babygulerøtter og min hjemmelagede fjærkresaus med fløte og basilkum:) Til dessert har vi ikke lagt noen spennende planer ennå, men har en iskake som står og blomstrer i frysen...
*musefis* med 2 store og 2 små Skrevet 31. desember 2007 #6 Skrevet 31. desember 2007 Biff, poteter, bernaisesaus og brokkoli og is til dessert. ) Regner med at det blir noe mer snacks til kvelden.
Fire småtroll Skrevet 31. desember 2007 #7 Skrevet 31. desember 2007 Kalvesteik! Mmmm, gleder meg... Is og godteri etterpå.
Sistah*G07*J09* Skrevet 31. desember 2007 #8 Skrevet 31. desember 2007 Helstekt kalkun fileet, ris og stuffing av bacon, champinjong, broccoli og brødterninger. Å så champingjong og kantarell saus mmmm.......blir vel kanskje pepperkaker og andre reste av julekaker til dessert
ღOscar skal bli storebror:):) Skrevet 31. desember 2007 #9 Skrevet 31. desember 2007 Biff med fløtegratinerte poteter,fløtesaus,og wokgrønnsaker og en deilig flaske rødvin ved sidna:):) Desserten vet jeg ikke ennå men ligger is i frysern.......Kanskje vi venter med desserten til vi legger oss:):)Heheh....====) Godt nytt år girls:0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå