<3 + <3 + ? Skrevet 31. desember 2007 #1 Skrevet 31. desember 2007 Sitter og tenker og bekymrer meg litt her.... Vi skal feire nyttårsaften hos broren til sambo. Kommer til å legge mini på 9mnd til vanlig tid og tar sikkert en Baylies etterpå. Vi ligger over der alle sammen. Men så er det faren for at han skal våkne av rakettene da (tror egentlig ikke det, da han sover tungt). Kommer da til å prøve å få han til å sove igjen uten amming (vi har slutta med pupp på natta), men hvis det ikke går på noe vis, hvor farlig er det egentlig å amme på f.eks. 1 Baylies??
Gjest Skrevet 31. desember 2007 #2 Skrevet 31. desember 2007 Eg hadde amma dersom det berre var snakk om ein Baily's.
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2007 #3 Skrevet 31. desember 2007 Jeg ammer en på 4 mnd og har tenkt å skåle inn det nye året med et par slurker champagne...kanskje en liiiiten baileys..mini våkner nok et par ggr under natta men skal amme likevel....tror ikke han tar skade av det...
Sjalabais Skrevet 31. desember 2007 #4 Skrevet 31. desember 2007 Jeg hadde amma om det var det som skulle til, er jo snakk om bare en liten promille i morsmelka som brytes ned enda mer av babyen din sin kropp. Ingen fare for at han skal få noen ruseffekt eller noe sånnt av det :-)
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2007 #5 Skrevet 31. desember 2007 hva med å gi mme i natt istedet da??
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2007 #6 Skrevet 31. desember 2007 Heisann!! Så fint å lese dette!! Har lurt på om jeg skulle ta meg en liten baylies i kveld etter at gogutten på 4 mnd hadde lagt seg, men har vært så i tvil om jeg kunne gjøre det ..... Så når dere er så sikre på at det er ok så sier jeg tusen takk for litt styrket tro på at det er ok, og godt nytt år!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå