Dægern døtte Skrevet 31. desember 2007 #1 Skrevet 31. desember 2007 Er i min 13 svangerskapsuke, termin 13. juli. Da er det vel her jeg hører til nå? Kan ikke helt tro at jeg er ferdig med 1. tri...har vært i ganske dårlig form til nå, men kjenner det letter litt om dagen og det er DEILIG:-) Godt nytt år til dere alle!
hmmm? Skrevet 31. desember 2007 #2 Skrevet 31. desember 2007 så godt å høre at du ikke er dårlig da ) ukene bare suser avgårde jeg er allerede 19 uker på vei, føler ikke at det er lenge siden jeg bare var 4 uker på vei velkommen til oss og lykke til videre med spiren
Lille Luna Skrevet 31. desember 2007 #3 Skrevet 31. desember 2007 Jeg hører til her jeg også nå:-) Godt å være over i 2 trimester!! Tenk, snart skal jeg få høre hjertelyden og dra på ultralyd:-)
Gjest Skrevet 31. desember 2007 #4 Skrevet 31. desember 2007 Da slenger jeg meg på her Har også termin 13. juli. Jeg hadde det helt supert til de siste par ukene. Er kvalm fra mellom kl 13-14 til jeg legger meg hver dag. Håååper det blir kortvarig! Godt nytt år! Er det din første også?
CaspersMamma Skrevet 1. januar 2008 #5 Skrevet 1. januar 2008 Jeg slenger meg på jeg og:) Termin 17. juli og ENDELIG kan jeg forlate 1.trimester!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå