anette staiiiiii Skrevet 31. desember 2007 #1 Skrevet 31. desember 2007 Vi skal opp til svigerinnen min,blir 20 stykker med barn.. Jeg har bestemt meg for å kjøre,noe det alltid blir meg som gjør,oxo ender det med att mennene drikker for mye og kvinnene er med barna,er så lei det der att jeg spyr..og jeg er ikke den som liker å drikker med masse folk rundt meg,liker å drikke for å ha det gøy og gå på byn og danse,så i kveld holder jeg meg edru,og da får jeg beskjed av mannen att jeg er kjedelig,joda kan ta meg ett glass rødvin til maten,men det klarte vi å glemme å kjøpe på lørdag,kunne mye heller tenkt meg å vært hjemme og spist god mat og kost oss,oxo må jeg innrømme att jeg er litt sjenert og nei ikke akkurat folkesky men liker best å ha folk rundt meg som jeg kjenner godt...hmmm vet ikke hva jeg ville med dette..men men godt å få det ut
Zyan Skrevet 31. desember 2007 #2 Skrevet 31. desember 2007 skjønner deg, men likevel føler jeg at du er heldig. Har få venner selv, og det er mange år siden vi ble invitert noe sted på en slik dag. Syntes du skal prøve kose deg hvertfall. Hilsen en som muligens legger seg før klokken 24..
anette staiiiiii Skrevet 31. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 31. desember 2007 Ja,jeg er jo kjempe heldig da,att folk gidder å invitere oss,hehe. Uff vet hvordan du har det og,sånn har jeg hatt det i mangen år,inntil vi flyttet nærmere familie og venner,og vet du det er faktisk det som betyr noe i livet,ha familie og gode venner rundt seg,det har jeg fått merket.men jeg er så redd for å falle utenom visst jeg kan si det sånn,for jeg er ikke så veldig livvat,liker å prate med folk,men er kanskje ikke den letteste å prate med...nei får ta meg noen stive før jeg drar pp der hehe,neida. Ønsker deg ett godt nyttår.
☆Anonymia☆ Skrevet 31. desember 2007 #4 Skrevet 31. desember 2007 skjønner hva du mener..men samtidig så kjenner jeg at jeg har lyst å skrike til deg at du MÅ KOSE DEEEEEEG =DDD er jo kjempe moro å samles å kose seg
anette staiiiiii Skrevet 31. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 31. desember 2007 Ja,for all del visst er det kjempe koselig. men jeg er redd for å drikke og.att det plutselig skal bli for mye,så blir man den som driter seg ut hehe,om du skjønner.Neida blir sikkert kjempe koselig.Får ta det med ett smil så blir alt sikkert bra.Koselig for ungene om ikke mindre...
Gjest Skrevet 31. desember 2007 #6 Skrevet 31. desember 2007 kjenner meg igjen, jeg skal på middag til en vennine og hennes mann, med ett annet par (som jeg ikke kjenner) og en singel mann og datteren hans, føler det er litt "blind date" opplegg på gang, så stresser litt hihi.. men skal hoppe i dusjen og stæsje meg så kanskje nervøsiteten forsvinner ) håper du får kost deg masse og et riktig godt nyttår ))))))
☆Anonymia☆ Skrevet 31. desember 2007 #7 Skrevet 31. desember 2007 du får bare ikke drikke så mye,du skjønner fort når det er nok..=)
Zyan Skrevet 31. desember 2007 #8 Skrevet 31. desember 2007 skjønner. Jeg liker også å prate, men er ingen partyløve..liker best sofaen og noen å prate med. Men nå, spesielt etter at jeg fikk barn, er det så å si ingen som inviterer til noe som helst lengre. Hadde ikke mange bekjente før, men borte ble de gitt.. Ønsker deg et riktlig godt nytt år også, takk for at du svarte:) Hilsen meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå