Gå til innhold

Stoff eller skinn sofa?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det ulktimate for oss med småttisser i hus????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har fuskeskinn sofa, og er VELDIG fornøyde. Veldig lett å tørke når det blir gris osv, trenger ikke å ta det så tungt om unger spyr osv i sofaen. (noe som har forekommet her) det er bare å vaske av. Ikke like lett med stoff sofa.

Eneste minuset er pus som har klort litt, men det er en billig sofa som vi har hatt planer om å skifte ut når ungene har blitt større også så ikke noe stort problem. Den er fortsatt fin. Og kommer det rift i sofaen, så kan vi smelte igjen med lighter, å sy igjen på en stoff sofa blir ikke alltid like pent. Blir det tegnet på sofaen er ikke det noe problem heller, for det kan brukes sterke vaskemiddler på den.

Skinn sofa er genialt når man har barn synes jeg! Heller kjøpe en billig en slik at en kan bytte ut når de blir store nok og ikke griser for mye, eller hopper i sofaer osv (vi har 4 unger i hus)

Skrevet

Vi har skinnsofa til rundt 20 000 + en stol til 17 000. Veldig greit. Bare å tørke av og sofaen er så god som ny. Trenger ikke kjøpe billig siden den ikke tar skade av barnegris. Har hørt om stoff sofa som skal være enkle å rengjøre, men kan ikke helt se det for meg.

Skrevet

Jeg er sjeleglad for vår kunstskinn sofa! Hadde det ikke vært for at den bare er å tørke av hadde den sett helt forferdelig ut. Ta noe med glatt overflate, som ikke setter igjen noen flekekr, du vil ikke angre. Jeg vil ha lys stoff sofa, men det får jeg vente med til barna har blitt større gitt.

Skrevet

Skinnsofa er kjempepraktisk. Et annet alternativ er sofa med vaskbart trekk. Vi har en Ikea-sofa med trekk som tåler 60-graders-vask.

Skrevet

Vi ble overtalt av en hærsens selger da vi skulle kjøpe ny sofa rett før guttungen ble født. Microfiber var det helt ideelle med småbarn! Han viste oss hvor lett det var å vaske bort søl og kulepenn flekker. Virket midt i blinken, så vi kjøpte den. Nå, 2 år etter angrer vi som bikkjer begge to. Sofaen ser ikke ut, den er dog flekkfri, men full av våte flekker som har tørket inn og laget skjolder=(

Skulle jeg kjøpt sofa idag, hadde det uten tvil blitt skinn!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...