fru tekopp Skrevet 31. desember 2007 #1 Skrevet 31. desember 2007 Har klart å holde meg unna den forbanna røyken i over en mnd. nå! Men det er nesten litt synd at det har vært så lett for meg å gi opp røyken! Tror nesten det blir vanskeligere å holde på røykeslutten når det ikke vær værre å kutte røyken! Sånn var det sist gang i hvertfall! Æsj. Må finne noe som motiverer meg til å fortsette å ikke røyke. Ikke at jeg engang har lyst på røyk nå.... Men av og til kommer et lite "stikk" av sug. Også går det over like fort som det kom. Håper jeg klarer meg litt til! Men nå har jo jula vært her med diverse fristelser. Både hyggelig selskap og til og med et bryllup! Alle tingene som jeg har forbundet med røyk har vært tilstede. Men jeg har virkelig ikke lyst på røyken! Håper det fortsetter! Ja, ja... Ha en flotters kveld! Skal prøve å ikke røyke. Kun frostrøyk ut av denne dama på nyttårsaften!
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 31. desember 2007 #2 Skrevet 31. desember 2007 Flink du er da!!!!=D Sender deg masse mer viljestyrke så du har nok til i kveld;) Koooos deg masse UTEN dritten! Og du får et Godt røykfritt nyttår=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå