xxxo Skrevet 31. desember 2007 #1 Skrevet 31. desember 2007 Trenger litt i siste liten hjelp til nyttårsaften antrekket.. Dette har jeg: en sort kjole, til litt over kneet, med litt ermer (til over albuen tror jeg). Høye sorte støvletter med litt hæl. Sort strømpebukse. Hva kan jeg gjøre for å sprite det opp litt, så det ikke blir sort og kjedelig? Det blir nok så jeg har en "militær"grønn lang jakke på meg ute, fordi det er det varmeste jeg har.. Ikke så stilig men, vil være varm. Jeg har egentlig ingenting, men kan hende jeg kan få lånt meg noe.. men hva? av vesker har jeg bare en svart og en grønn. Av sånne tynne jakker, som går ann å ha på inne har jeg kun en svart en.. hehe.. svart, svart, svart.. noen tips?
frøken blå Skrevet 31. desember 2007 #2 Skrevet 31. desember 2007 Et sprekt smykke i gull eller noe? Fin sminke! Hårklemmer eller noe som gjør susen. Ta igjen den fargen du pynter opp med, gjerne i veske, smykke, armbånd o.l., men litt vrient hvis ikke du har noe.... Har du jente, har kanskje hun noe du kan tjuvlåne for kvelden? En søt veske, kult armbånd eller noe?
balle og solo Skrevet 31. desember 2007 #3 Skrevet 31. desember 2007 har du et bredt belte i sølv? knytt det høyt i livet! sølvveske og sølvsmykke fransk manikyr på neglene! sett håret stramt bak i en hestehale. fine øredobber lipgloss smil hele kvelden, så blir du den mest sjarmerende... UANSETT!! hihi!! Kos deg og lykke til!!
Synne&TheTerminator Skrevet 31. desember 2007 #4 Skrevet 31. desember 2007 Til svart ville jeg bruk noe som har sterk farge! jeg skal være svart og rød i år! Løp på et senter å kjøp deg et gull smykke eller noe! En rød, søl, gull,hvit osv veske eller noe... Å Vis du ikke har det så ta på deg et gull smykke du har, en fin ring osv...Er ikke så vanskeliG=D
ScaryMama Skrevet 31. desember 2007 #5 Skrevet 31. desember 2007 Bytt ut den sorte strømpebuksen med en annen? Sølv hadde vært stilig;)
Gjest Skrevet 31. desember 2007 #6 Skrevet 31. desember 2007 Et magebelte i en litt fresh farge kan være kjempetøft å ha i livet. Et litt fancy smykke, helst i gull eller sølv, gjør også susen, det tar "litt pusten" fra det ellers ganske svarte. Du kan også legge litt mer i sminken, ved f.eks å bruke en litt fargerik eyeshadow, øyeskygge, gull eller en med skimmer i er veldig fint. Som noen andre her skrev, ta gjerne håret stramt i hestehale, ellers kan du bli seende litt dusen ut, sånn udefinert. Gjerne en spenne i håret og, men stram hestehale er veldig fint. Har du hull i ørene, er det kjempestilig med noen litt store, synlige øredobber til hestehale. Lykke til, uansett, skjønnheten kommer innenfra;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå