prøver på nr2:) Skrevet 31. desember 2007 #1 Skrevet 31. desember 2007 Å det har jo faktisk gått unna når man tenke sæ om Ønske et godt nytt år tel alle sammen
Lunajenta og Alvegutten Skrevet 1. januar 2008 #3 Skrevet 1. januar 2008 Hei snuppa! Grattis med å ha kryssa over til 3. tri! Siste innspurt nå Her går det bare bra, Alvegutten vokser og vokser, så det er ikke noe å si på matlysten;) Vi prates nok på msn en dag! Godt nyttår til deg og lykke til med siste etappe! Klem fra oss:)
Trebarnsmamma30 Skrevet 1. januar 2008 #4 Skrevet 1. januar 2008 Hei:) Kom også over til 3.trimester i dag, 28+1 nå. Har vel samme termin vi da:)
prøver på nr2:) Skrevet 2. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 2. januar 2008 Ja det har vi visst Men ultralyd termin min si 28 mars.. 2 dager etter. E det planlagt keisersnitt eller noe siden du si at Kristina blir stosresøs 26 eller e det bære da terminen e? Skulle forresten sende dæ post men fikk ikke til?!
prøver på nr2:) Skrevet 2. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 2. januar 2008 har sendt dæ post Det blei så veldi mye skriving skjønne du
Trebarnsmamma30 Skrevet 2. januar 2008 #7 Skrevet 2. januar 2008 Står bare postkassen er tom hos meg.. det er bare termindatoen min som står i nicket:) Fikk 19 dager før termin sist så tror vel kanskje ikke jeg går til terminen denne gang heller..men vet jo aldri da:)
prøver på nr2:) Skrevet 3. januar 2008 Forfatter #8 Skrevet 3. januar 2008 Det va ingen alternativ å sende post på di side.. Hm. merkeli. Kanskje postkassa di e full? Jaja... Æ håpe virkeli ikkje æ går så mye over tida. Æ glede mæ allerede veldig tel å hilse på babyen vårres Åååå det e så arti
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå