<3 Vila & Lille <3 Skrevet 31. desember 2007 #1 Skrevet 31. desember 2007 Har i en ukes tid hatt vondt i magen på høyre side. Det er ikke der hele tiden, men kommer og går. Kan vare et par timer når det først er der. Litt vanskelig å forklare, men det stikker i en "linje" på skrå fra høyre side, og nedover mot midten. Når jeg trekker opp beina (sitter på kne eller ligger i fosterstilling f.eks) kjenner jeg ingenting, men jeg når jeg står, går eller strekker ut beina i sittende/liggende stilling stikker det til. Jeg er ca 3 måneder på vei nå... Ja, glemte å nevne at når jeg er på do og tisser stikker det også. Da jeg nevnte det for mamma tenkte hun på at det kunne være noe med nyren... Noen som har opplevd noe liknende eller vet hva det kan være?
Lille Luna Skrevet 31. desember 2007 #2 Skrevet 31. desember 2007 Har du blitt sjekket for urinveisinfeksjon?
Barnkanskje? m liten prinsesse Skrevet 1. januar 2008 #3 Skrevet 1. januar 2008 Jeg ville tatt en tur til lege/jordmor og sjekket urinen. Dersom det ikke er dette kan det også være strekksmerter. Jeg har vært mye plaget med dette og det har sitti på en side stort sett, kommet og gått og vært til tider svært plagsomt!! Men først burde du sjekke urin da Uvi er ganske vanlig i svangerskap:s Greit å snakke med fagfolk også da de lettest kan forklare hva som er normalt og ikke osv;) Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå