grolla Skrevet 31. desember 2007 #1 Skrevet 31. desember 2007 Det virker som om mange av dere har god kontroll på hvilken kroppsdel som ligger hvor og romsterer inni magen! Jeg har overhodet ikke snøring! Noen ganger stikker det ut noe jeg tror er baken, men samtidig sparker det både øverst og nederst i magen....Jeg greier ikke å kjenne forskjell på bein og armer, virker som han er like sterk i begge ender.... Hvordan er dere så sikre på hva som kjennes ut slik og slik? Skulle gjerne hatt litt mere peiling... Er i uke 34 nå.
ja08 Skrevet 31. desember 2007 #2 Skrevet 31. desember 2007 Fikk et tips av ei venninne om å kjenne etter på magen og gjette hvordan babyen lå like før jeg skulle inn til jordmor. Da kan du få bekreftet/avkreftet din følelse om hvordan babyen ligger. Jeg syntes selv det var vanskelig å kjenne hvordan babyen min lå, jordmora sa jeg ikke var lett å kjenne på heller, men nå er jeg flinkere (er i uke 36). Men, han ligger nå med hodet ned og sparker opp mot venstre side som regel. Hjertelyden kan jordmor/lege lettest høre nede på venstre side, altså på babyens rygg. Sist var ikke hodet festet, så det kan jo være han snurrer rundt litt fortsatt. Er i allefal spent på neste kontroll og det er festet eller ikke.
MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 31. desember 2007 #3 Skrevet 31. desember 2007 Jeg har ikke hatt snøring selv jeg, før hun la seg med hodet ned og festet.. Da visste jeg plutselig at det var beina der og armene der. Veldig gøy å vite hva som er hvor:) Tror det var ett par ganger hvor jeg kunne kjenne at det var en fot, men helt sikker er jeg fortsatt ikke. Kan hende det var underarmen og ikke leggen jeg kjente.. Vanskelig å vite altså..
Leirha Skrevet 31. desember 2007 #4 Skrevet 31. desember 2007 Hehem jeg skriver under her jeg. Har aldeles ikke peiling på hvordan lillegutt ligger, et øyeblikk er jeg sikker på at han ligger med hode ned og sparker i ribbeina for det er så krftig..Men sekundet etter begynner det helt nede, like kraftig..Nei, ikke klarer jeg å kjenne forskjell ihvertfalll.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå