Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Er det andre son er 14+6 i dag? Jeg føler ,eg ikke gravid i det hele tatt. Har ingen symptomer, så det er ikke helt virkelig. Synes kanskje magen har vokst litt men ikke mye siden dette er barn nr 2. Jeg bør vel kanskje bare være glad for at jeg har det så fint, men blir litt bekymret også siden jeg ikke kan føle det på kroppen enda. Var påinnvendig ul i uke 8, og da var alt bra, men jeg hadde blødninger. Er sikert derfor jeg er litt bekymret. Litt sytete innlegg, men har mange tanker i hode for tiden. HAr 2 venninner som er gravide også, og det er veldig gravide, mye symptomer og sykemeldte. Kanskje jeg er litt påvirket av dem?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har det likedan som deg... jeg er 15+4 idag og merker ingenting annet enn at magen har vokst litt ...

hadde håpet å kjenne noe spark el snart fordi dette er 2.mann, men foreløpig er det ingenting ...

jeg har sett lillegull 2 ganger, senest for 3 uker så vet at alt er bra.. men skulle bare så gjerne kjent noe mer...

men men det kommer vel etterhvert...

Skrevet

har følt det som du. Jeg har også vært bekymret og kjent veldig etter på symptomer etter å hatt en ma før dette svangerskapet. og det var ikke lett å tro at alt var som det skulle da jeg ikke føltemeg gravid, jeg holdt på å bli tullete, Kunne våkne på nettene, og noen dager var jeg helt på gråten( kunne gråte også- mye) Jeg turde ikke gå til legen, i tilfelle hun skulle fortelle meg at noe var galt. Of jeg har vært på 2 tidlig ul og alt var jo bra, men jeg kunne ikke tro det. Men så var det som om alt bare snudde igjen, og nå er jeg ikke i tvil, alt er ok. Begynte å kjenne liv i uken 18 noe som var en godt å kjenne. Var på ul i uke 19 og nå bare gleder vi oss. Men de ukene med bekymring har vært helt grusomme. Men jeg har prøvd å si til meg selv flere ganger, at jeg ikke må bekymre meg før det er grunn, og at det i tilfelle ikke så mye jeg kan gjøre fra eller til.

Nå skal det jo også sies at vi er 7 stk rundt meg som er gravide, og alle er lenger enn meg på vei.

Men jeg har likevell, trodd jeg skulle kjenne det samme som de. Men det har nok bare vært et ønske.

Jeg tror nok, som med meg, du vil nok kjenne deg mer gravid om noen uker, og da vil du bare nyte det. Lykke til!

Skrevet

Slapp av:)

Mage, spark og andre symptomer kommer nok snart..

Jeg har ikke hatt noen plager overhodet, og magen tok det også lang tid før kom. Jeg er i uke 25 nå, snart 26. Og de tre siste ukene har magen kommet som kastet over meg og vesla viser virkelig at hun lever!

Nå kjenner jeg henne her inne hver eneste dag, det er jo så koselig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...