Gå til innhold

dere som har født normalt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snuppa mi var 34 cm rundt hodet. Revnet ikke noe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en med d38 og en med 39. Ble klippet på den største. Har forstått det sånn at mine barn hadde store hoder ved fødselen. Dette stemmer iallefall når jeg sammenligner med mine venninners barn:-) Tror gjennomsnittet er 34-36 eller noe sånn

Skrevet

Hadde helt greie fødsler, ikke noe problem, ingen revning eller ødeleggelser i underlivet! Sydde 5 sting med førstemann, med andremann vet jeg ikke! Iallefall ingen problemer!

Skrevet

Jenta vår var 34 cm. Sydde noen sting utvedig, det var alt. (veide 3570g)

Skrevet

Jenta mi var 35 cm...(4050g)...Måtte sy 3 sting...

Skrevet

er det virkelig skuldrene som lager rift, var sikker på at det var hodet eg....jaja så feil kan en ta:) tusen takk for svar:)

Skrevet

Jenta vår var 35 cm rundt hode, og 4280 g. stor jente, men fødselen gikk kjempe fint! :)

Skrevet

maria isabell:

Det er hodet.. Hodet som kommer ut først og de måtte klippe meg for at hodet skulle komme ut.Etter det var det jo bare ett press og så var hele gutten ute.(etter hodet var kommet ut ja)

Jordmødrene som jeg hadde da sa det var hodet,og det er jo det jeg har fått inntrykk av fra før av også..

Skrevet

Vesla var 33cm rundt hodet (3180g og 50cm).

Aner ikke hvor mye de sydde, for jm ville ikke fortelle det (!!), men jeg hadde ingen ondter av noe slag etter fødselen:-)

Skrevet

trudde det var hodet eg også men noen sa det var skuldrene???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...