Emilia m ♥j08, g10+maispire12♥ Skrevet 31. desember 2007 #1 Skrevet 31. desember 2007 Lagt ut bilde av magen min ;-) Noen andre i uke 16 her? Hvordan ser magen deres ut? Min storessöster (som har 2 barn) ler og sier jeg kommer til å bli diger. Er det så sikkert da? Kan det ikke stoppe opp litt liksom? Vil jo ikke bli en hvalross heller...
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 31. desember 2007 #2 Skrevet 31. desember 2007 har termin 19 juni og har en helt annerledes mage.... Vil ikke legge ut bilder enda, for føler at jeg bare ser tykk ut. Har en del mere kilo på kroppen fra før, men magen har vokst litt :-) Er det 1 eller 2 du skal ha da?
maria isabell Skrevet 31. desember 2007 #3 Skrevet 31. desember 2007 trur du har 2 eller er lengre på vei...
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2007 #4 Skrevet 31. desember 2007 Jeg fikk også veldig fort mage men veksten stagnerte litt når jeg nådde uke 20-21 ca. Men hadde ikke lagt på meg 5 kg så fort da:/ Blir nok en kjempe fin mage dette:)
Emilia m ♥j08, g10+maispire12♥ Skrevet 31. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 31. desember 2007 Jeg var redd det var to selv, men det har jeg allerede fått utelukket på tidlig ul i uke 13. Det er bare en baby der, men gynekologen mente jeg kunne være en uke lengre. Termin ble uansett ikke forandret, det gjøres evt. først på den ordinære ultralyden. Mannen min er derimot sikker på at det er to, at den andre bare lå bak å gjemte seg ;-) Godt å høre at veksten kan stagnere! Ingen andre med magebilder fra uke 16?
mor til to. 15mnd og 6år Skrevet 1. januar 2008 #6 Skrevet 1. januar 2008 har ikke lagt ut bilde, men du er ikke så stor da.. de vokser i rykk og napp i magen og... er omtrent like stor som deg... er i uke 16 i følge mens termin... men de mente jeg var en uke kortere på ul. er man tynn fra før kommer magen fortere... tror også at om du har fremoverbøyd livmor så kommer magen til syne før... kort rygg har jeg hørt også er en årsak... ikke bry deg om andre. var slik med førstemannn.. ble gedigen... han var 4500g og 53cm når han kom til verden. og jeg hadde lagt på meg 38kg, men alt ble borte etter 6mnd. var mest vann...
>>>>>>m<<<<<< Skrevet 1. januar 2008 #7 Skrevet 1. januar 2008 Jeg syntes heller ikke du er såååå stor, hehe. Skal se om jeg har bilder, men tror nok ikke det, for magen min poppet frem i uke 18-19, tror jeg. Har sånn ca som din og er i uke 21 nå. Søsteren min sa faktisk akkurat i går til meg at jeg så så plutselig skikkelig gravid ut, men det ser jo ut som du er sånn som meg -ganske tynn i utgansgpunktet- og da virker jo magene våre litt mer "dramatiske" når de titter frem, hehehe. tror ikke du har noe å være redd for!
*tybber* Skrevet 1. januar 2008 #8 Skrevet 1. januar 2008 Jeg har magebilde fra uke 16+1. Ikke så bra bilde men.. Du har nå større mage enn jeg hadde da, men syns magen din var kjempe fin jeg! )
Gjest Skrevet 1. januar 2008 #9 Skrevet 1. januar 2008 Jeg har magebilde far uke 16. Du er ganske mye større enn meg, men alle mager er forskjellige. )
Hera83 Skrevet 1. januar 2008 #10 Skrevet 1. januar 2008 Hei! Har lagt ut bilde av magen min da jeg var 16+3 på profilen min.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå