Gå til innhold

Fontanell?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor stor er fontanellen på deres små nå? Erica sin er nesten ikke til å finne.... og det som er igjen er ikke stort.

Når forsvinner?

Vi var jo akkurat på 9 mnd kontroll, og det var ingen kommentar på hodeomkretsen, som hadde vokst siden sist.

Hva bør man følge med på her?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Camilla har jo hatt liten fontanelle ganske lenge, tror ikke de følger noe særlig mer med enn at de er litt obs på den dersom hodet ikke vokser som det skal...

Om hodeomkr øker så tror jeg du ikke trenger å bekymre deg :-)

Tror ikke jeg kan finne Camilla sin lenger i det hele tatt, og hun er jo ikke akkurat kjent for å ha det største hodet heller hehe

Skrevet

Hmm, det er mye man skal bekymre seg for.. Jeg synes Maja sin er litt stor enda jeg... Den er kanskje en fem cm i diameter... Hm... Hun kan jo ikke gå rundt med hull i hodet resten av livet :-) Sikkert like vanlig at dette varierer som alt annet. Skal prøve å huske å spørre om dette neste gang jeg skal på helsestasjonen. Hvi ingen andre vet da?

Skrevet

Mia sin er veldig liten, må streve litt (i alt håret haha) for å finne den. Tror det er helt greit at den begynner å forsvinne nå, som Tussi sier så er det nok veldig individuelt.

Skrevet

De målte faktisk ikke hodeomkrets på Sebastian da vi var på 8mnd kontrollen. Vi skal på 1 års kontroll om ikke altfor lenge så jeg regner med at de sjekker den da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...