Gå til innhold

rulling - hvor fort går det???

Anbefalte innlegg

Skrevet

lillemann er 3,5 mnd, og når han er i storform (ca en gang annenhver dag) ruller han fra mageleie over på ryggen, og legger seg ellers mye på siden og ligger der og skravler. noen som har erfaring med hvor fort det går før de begynner å rulle "veggimellom"? bør jeg løpe ut og kjøpe lekegrind og trappesperrer, eller har jeg fortsatt litt tid på meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vesla her begynte også å rulle da hun var drøye 3 mnd gammel, tok litt mer tid før hun rullet videre, og det var sjelden hun gjorde det..

Men da hun rundet 6 mnd begynte det å bli fart på sakene! Nå er hun 7 mnd og ruller tvers over kjøkkengulvet på et vips... Men må jo ta med i betrakningen at hun har lammelser i den ene armen da, så det kan godt hende det er lettere å lære "teknikken" med to friske armer. Plutselig finner de bare ut av det, og da går det fort ;-)

Skrevet

ok jeg er litt lettet over å høre at han høyst sannsynlig vil bli liggende omtrent der jeg har lagt ham en liten stund til hvertfall...

godt nyttår!

Skrevet

Å det kan gå fort også! Min gutt rullet fra mage til rygg når han var 3 mnd og 2 uker etter det rullet han fra rygg til mage- og han ruller og ruller til det stopper, han er 4 mnd nå. Plutselig skjønner de det og da går det fort :))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...