Meg + 2 prinsesser Skrevet 31. desember 2007 #1 Skrevet 31. desember 2007 Jeg er skikkelig øm i puppen. Særlig brystvorta og området rundt,men også ellers i brystet. Jeg er gravid med temrin i mars, og i går komdet litt blank råmelk. Er kaskje en sammenheng?
LINDA*** Skrevet 31. desember 2007 #2 Skrevet 31. desember 2007 Mest sannsynlig;) Prøv med ammeinnlegg fra Natusa (f.eks). De er myke og behagelige, og HVIS du skulle lekke så tar de imot for dét;)
Meg + 2 prinsesser Skrevet 31. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 31. desember 2007 Takk:) Off, nesten så jeg hadde glemt de hersens ammeinnleggene fra sist, fader jeg lakk jo i tide og utide. Har heldigvis oe kjempe deilige i ull:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå