Anonym bruker Skrevet 31. desember 2007 #1 Skrevet 31. desember 2007 har fått for meg at barnet mitt er dødt har hatt en del smerter i nederste delen av magen den siste uka. bare gråter og gråter. skal på rutine ul 10 jan, men det er så lenge til... synst skikkelig synd på meg selv nå. noen om vet hva jeg kan gjøre?
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2007 #2 Skrevet 31. desember 2007 glemte å skrive at jeg bare er 17+1 i dag og førstegangs, så jeg har ikke kjent noe liv enda.
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 31. desember 2007 #3 Skrevet 31. desember 2007 Jeg og har smerter nederst i magen, men det er visst helt vanlig og blir verre etterhvert som den lille vokser, den presses jo nedover når man går og står. Det er jo også mange som ikke kjenne noe bevegelse så tidlig så det er helt normalt også! Dersom du er så bekymret så ring til legevakta så får du sikkert kommet inn og tatt en ultralyd. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2007 #4 Skrevet 31. desember 2007 ta det med ro og kos deg, ikke stress deg selv opp, det er bare dumt, kos deg med den voksende magen, det er veldig vanlig å ha vondt, det meste er normalt.... Nyt jula, og den site dagen dette året.. alt er nok fint
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå