Anonym bruker Skrevet 31. desember 2007 #1 Skrevet 31. desember 2007 begynte å bruke den her forleden, men det er litt vanskelig å komme til.. Skal det bare masseres inn, eller skal det også "draes" litt i mellomkjøttet? Er det en eller to ganger om dagen det skal smøres på?
Mooncake Skrevet 31. desember 2007 #2 Skrevet 31. desember 2007 Man skal smøre oljen på og deretter "draaa" bakover i mellomkjøttet, i 3 min. 1 gang per dag. Stå på badet, med et bein på doen eller badekaret. Før fingrene inn i skjeden bakfra og dra bakover. Dra til du har vondt, slipp, pust og dra igjen. 3 min.
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2007 #3 Skrevet 31. desember 2007 Jeg bare smører på. Får jaggu meg være bra nok....
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 31. desember 2007 #4 Skrevet 31. desember 2007 Syns også dette er "balete", er jo så vanskelig å komme til....dessverre ser jeg meg i speilet mens innsmøringen pågår, ikke et spesielt vakkert syn=/ Prøver å massere så godt jeg kan, og "drar" litt bakover for å prøve å tøye. Håper det har noe for seg...=P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå