Gå til innhold

Vårin xxxxxx?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere noen fine navn som klinger pent med Vårin? Har noen forslag selv, men vi har ikke bestemt oss. Synes det er gøy å lese de forskjellige forslagene som kommer her om navn, så vær så god :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er Vårin gutte-eller jente navn?

Skrevet

Vårin Angelica. Det synes jeg hørtes veldig fint ut:-)

Skrevet

Vårin er et jentenavn, ja. Synes det er så flott. Vi vil ha et mellomnavn til henne også. Der er vi ikke like bestemt. Så derfor er det så gøy å lese andre forslag.

 

Godt nyttår forresten:)

Skrevet

Vårin er et vakkert navn alene det,men her er noen forslag: Vårin Lovise, Vårin Johanne, Vårin Marie..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...