Anonym bruker Skrevet 31. desember 2007 #1 Skrevet 31. desember 2007 Har dere noen fine navn som klinger pent med Vårin? Har noen forslag selv, men vi har ikke bestemt oss. Synes det er gøy å lese de forskjellige forslagene som kommer her om navn, så vær så god
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2007 #2 Skrevet 31. desember 2007 Er Vårin gutte-eller jente navn?
Noah-gullet Mai-08 Skrevet 31. desember 2007 #4 Skrevet 31. desember 2007 Vårin Angelica. Det synes jeg hørtes veldig fint ut:-)
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2008 #5 Skrevet 1. januar 2008 Vårin er et jentenavn, ja. Synes det er så flott. Vi vil ha et mellomnavn til henne også. Der er vi ikke like bestemt. Så derfor er det så gøy å lese andre forslag. Godt nyttår forresten:)
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2008 #6 Skrevet 1. januar 2008 Vårin er et vakkert navn alene det,men her er noen forslag: Vårin Lovise, Vårin Johanne, Vårin Marie..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå