moota m storebror&lillebror Skrevet 31. desember 2007 #1 Skrevet 31. desember 2007 Mannfolk vil jo helst ha jenter som er litt aktive under akten (etter det jeg har forstått vertfall) spesielt om de er under. Men hva med mannfolka selv da? Er det greit at de bare ligger der? Jeg har egentlig aldri tenkt på det før, men sist jeg satt oppå så syns jeg det var så kjedelig at jeg bare klatret ned igjen og ba om en annen stilling... For han lå bare der. Og det var ikke det at han nøt synet, for lyset var av......
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2008 #2 Skrevet 1. januar 2008 Nei, han ligger ikke bare der. Han holder som regel rundt hoftene mine og hjelper til. Støter også gjerne i mot om det ikke gjør vondt for meg. Ikke alltid jeg kan sitte oppå hvis jeg er veldig øm i underlivet. Om han bare skal ligge der, etter mitt ønske gjør han jo det. Da holder jeg han som regel fast i hendene slik at han bare må finne seg i min behandling :-)
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2008 #3 Skrevet 2. januar 2008 nei, han ligger ikke bare der nyter synet (har alltid bittelitt lys på), tar på meg, hjelper til med å støte imot osv !
botsen Skrevet 3. januar 2008 #4 Skrevet 3. januar 2008 Er det mulig? Skulle gjerne gitt han litt tips:-)
may-mom-05 Skrevet 5. januar 2008 #5 Skrevet 5. januar 2008 Her er han med, ingen som ligger stille her;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå