Lisa & lille Noah<3 Skrevet 31. desember 2007 #1 Skrevet 31. desember 2007 Jeg vasker og vasker, har vært syk så må ta helgevasken i dag. Deilig, blir så fint her atte.. I morgen blir det sikkert vasking på nytt , da skal jule ut døren og treet legger sikkert igjen noen grønne sport overalt:) Er såå glad i dag, tror dette blir en toppers dag. Rart hvor glad jeg blir av å vaske noen ganger, en ren leilighete og jeg er overlykkelig:D:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå