Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 31. desember 2007 #1 Skrevet 31. desember 2007 Hvordan gikk det med onkelen din? Har tenkt sånn på deg... Klem:-)
Gjest Skrevet 1. januar 2008 #2 Skrevet 1. januar 2008 Hei! Så denne først nå. Er ikke så mye på nett. Onkelen min døde på fredag Han døde 15 minutter før jeg kom dit. Nå har det vært mye styr med å ordne begravelse osv... Fryktelig trist og vanskelig. Man kan vel si at sånn er livet, men akkurat nå virker alt litt meningsløst... Takk for at du tenkte på meg klem
LilleMagen Skrevet 1. januar 2008 #3 Skrevet 1. januar 2008 Skulle skrive til deg på msn istad, men jeg datt ut her, og du ble borte... kjære deg, tenker masse på deg. Så trist!!! Gir deg en trøsteklem. Klemmepå
Gjest Skrevet 1. januar 2008 #4 Skrevet 1. januar 2008 Tusen takk Lalla min. Vi snakkes på msn snart da. Håper alt er bra med deg. klem
Trultemora er presseklar!! Skrevet 1. januar 2008 #5 Skrevet 1. januar 2008 Uff da...... Kondolerer så masse Nonnings!! Har ikke vært påkoblet msn i det siste jeg heller, men er det noe så er det bare å sende på melding på den! Kommer til å være mer påkoblet framover nå! Trøsteklem til deg snuppa!!!
Gjest Skrevet 1. januar 2008 #6 Skrevet 1. januar 2008 Tusen takk Trultemora! Er så glad for at jeg har dere klem
Truseprinsesse Skrevet 1. januar 2008 #7 Skrevet 1. januar 2008 Kondolerer!!! Kjære deg, så utrolig trist. Vet ikke hva jeg skal si. Jeg er her for deg om du vil prate om det. Makan for et år det har vært for deg. Krysser fingrer og håper på at dette nye året bringer alt godt. *trøsteklem*
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 2. januar 2008 Forfatter #8 Skrevet 2. januar 2008 Så utrolig trist... Håper du klarer deg fint igjennom denne vanskelige tiden. Tenk på at han nå endelig har det godt og aldri mere trenger å ha vondt. Måtte han hvile i fred... Sender deg mange trøsteklemmer og varme tanker... Skal tenne ett lys for din kjære onkel i kveld.
Gjest Skrevet 2. januar 2008 #9 Skrevet 2. januar 2008 Tusen takk for varme tanker dere. Det hjelper faktisk. klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå