Anonym bruker Skrevet 31. desember 2007 #1 Skrevet 31. desember 2007 Hadde en periode tidligere i sv.skapet som jeg var plaget av mye kynnere. De siste 2 mnd. har jeg vært så fornøyd, for de har stoppet -trodde jeg... Helt til jeg kom til å nevne på jobb i går at det er så vondt for det presser så ofte nederst i magen.. Det er kynnere det sa ei som har født tre barn. Kjennes kynnere helt anderledes ut når en kommer langt ut i sv.skapet? Er 32 uker nå.
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2007 #2 Skrevet 31. desember 2007 Ingen?? Med anderledes mener jeg at før kjente jeg helt tydelig når de kom og når de forsvant + at jeg kjente at livmoren "krympet seg".. Nå synes jeg magen er steinhard både titt og ofte.
melkekua™ Skrevet 31. desember 2007 #3 Skrevet 31. desember 2007 Jeg har hatt vanlige kynnere (som knapt merkes, kjenner at magen blir knallhard) og kynnere som er vonde (har kommet litt oftere enn vanlige kynnere - kalles også masrier). Du har sikkert vanlige kynnere nå, tror i alle fall jeg. Og det er helt vanlig, noen merker vanlige kynnere tidlig og andre merker det sent. Det er en forberedelse på det som skal komme seinere )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå