Vestlending med to, snart tre? Skrevet 31. desember 2007 #1 Skrevet 31. desember 2007 Jenta mi begynner snart i barenehage så det er vel på tide å begynne å merke klær.Hvor får man bestilt merkelapper? Hva type er best? Klistrelapper, sånne til å sy på eller merke med penn? Noen med erfaring her som deler ut litt tips?
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 31. desember 2007 #2 Skrevet 31. desember 2007 Jeg bestilte på navnelapper.no Bestilte bare påstrykbare..
Pysa Skrevet 31. desember 2007 #3 Skrevet 31. desember 2007 kjøp tekstiltusj i bokhandel. alt annet tar altfor lang tid.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 31. desember 2007 #4 Skrevet 31. desember 2007 Jeg brukte ikke lange tiden på å stryke på lappene..
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 31. desember 2007 #5 Skrevet 31. desember 2007 www.Navnelapper.no Kommer kjapt, og sitter greit på tøyet. Bruker både strykbare som går super fort og klistrelapper. Funker supert :-)
Pysa Skrevet 31. desember 2007 #6 Skrevet 31. desember 2007 må ta frem lapper, strykejern osv, og rydde bort etterpå..... laaaang tid... ;-) syns det var mye lettere med tusj, jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå