Gå til innhold

Rolig aften eller fest?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Her blir det rolig, med to gjester. Middag og Monopol!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt rolig. Middag hos svigers, litt raketter og så hjem. :o)

Skrevet

Rolig.

Middag i 3 tiden, barnas fakkeltog 16.30. Med fyrverkeri for barn etterpå. Hjem å sende opp litt raketter selv, så blir det joggebukse og film =)

Skrevet

Hvor rolig det blir er litt opp til de yngre gjestene - men fest som i fyllekalas blir det definitivt ikke. Ti-tolv gjester, middag, spill og lek og ut og titte på andres raketter sikkert.

Skrevet

Rolig med middag med to vennepar av oss som har barn på samme alder som oss - det blir koselig:o) Blitt en slags tradisjon for oss - tredje året på rad nå.

Gjest Riga + snulla & vesla
Skrevet

Kommer an på Iris!

 

Tar hun flaksa blir det fest med venninne mine.

Tar hun ikke flaska stikker jeg bort i 2-3 timer rundt midnatt.

 

Men kommer til å ta det rolig uansett.

Skrevet

Rolig!

 

Til mamma og pappa på middag, reise hjem rundt kl 20 og legge junior, så kose oss med godis og film før vi skal titte på rakettene.. Håper junior sover seg gjennom dem!

Skrevet

Her skulle vi ha en rolig aften med gode venner, sånn som vi pleier på nyttårsaften, men det blir nok roligere enn vi hadde tenkt siden snuppa spyr. Gjestene våre skulle vurdere om de ville ta sjansen på å komme alikevel, de syns det var kjipt å sitte alene på nyttårsaften, hadde gledet seg til å feire sammen med oss...

Skrevet

Rolig kveld hjemme med barna og deilig oksestek!!

 

Skrevet

rolig! middag hos pappa og de så skal meg og prinsessen være alene hjemme :( hun er syk stakkar og orker ikke ta henne med på liggebesøk til noen venner som planlagt! best å være hjemme når man ikke er helt i form. Men blir trist å gå inn i den nye året alene...

Utenom den forhåpentligvis sovende prinsessen da selvsagt!

huff kjenner jeg syntes litt synd på meg selv i dag altså..

og sinna på min "bedre" halvdel som skal ut....

Skrevet

PAAAAAAAAAAARTYYYY!!!!

 

Skal til svigerinna mi! :D Der blir det fest og moro. Blir 14-15 stk. Kid'n sover så godt hos henne, så ingen bekymringer her i går'n;)

 

Gleder meg som en unge;)

Skrevet

Rolig festaften;)

Skrevet

Vi skal til X- svigerinna mi. Hun har barn på samme alder som de to eldste. Blir middag og raketter kl 24. Ville aller helst kost meg alene hjemme sammen med bare oss - men det blir sikkert greit!:)

Skrevet

Her blir vi meg, sambo og lille persille;) Kose oss med mat og sånn, før det er nattan for henne. Skal ikke vekke henne klokka tolv eller noe. Blir sikkert tidlig kvelden på meg kjenner jeg meg selv rett;)

Skrevet

Rolig. Skal til svigers. De serverer pinnekjøtt ( helt feil, skal være kalkun på nyttår! Utakknemlige meg:) )

Kjører vel hjem etter rakettene, håper bare lillegutt sover seg gjennom det hele

Skrevet

Stille og koselig!

Bare oss familien hjemme her. Etter masse besøk og sosiale aktiviteter i hele jula blir det deilig!

Kalvesteik til middag og noen raketter med ungene i åttetiden...

Skrevet

Her blir det rolig, med to syke barn.En utslitt mamma og en mann som ikke er helt i slaget han heller.

 

Har igrunn null planer om hva dagen idag skal tilby.

Skrevet

Her blir det rolig tror jeg, gutta kommer nok til å ta seg noen øl, og jeg tar meg nok en strawberry daquiri.

Vi får besøk av et vennepar uten barn, men de er prøvere så hun er edru da :) Håper 2008 bringer dem en liten spire!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...