Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen fra Kongsberg her som skal ha i juni?

Venter 1mann i begynnelsen av juni.

Veldig spent;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pappaen til gutten i magen er fra kongsberg, og jeg skal føde der. Har termin i mnd. skiftet mai/juni...selv bor vi på notodden.

Skrevet

Jeg har termin 5. juli og er fra Kongsberg. Og håper jammen vi får føde her.....

Skrevet

HEI Jeg har termin 14 juli og bor på notodden. Er det ditt første barn? KLEMZ

Skrevet

Heisann!

Jeg bor på Kongsberg. Har termin 3juli.

Kanskje vi skal få til treff på nyåret??

Skrevet

Jeg er veldig klar for et treff. Hyggelig å møte andre i samme situasjon...

Skrevet

Det er mitt andre barn. Har en sønn på 4 år

Skrevet

venter barn i slutten av juni og bor i kongsberg:) jeg er med på et treff;) hadde vært gøy å treffe noen som skal ha så og si likt med oss:)

Skrevet

Flere her inne?????

Skrevet

Jeg er opprinnelig fra Kongsberg og skal føde der, men er ikke helt med på disse treffene :-). Bruker dette forumet som et oppslagsverk og det å dele og motta erfaringer og råd når jeg trenger det, eller ikke har noe bedre å ta meg til. Syntes det er greit at folk er "fremmede", jeg :-).

Kos dere på treff!

Skrevet

Jeg bor også i Kongsberg. Men har ikke termin i juni da, venter gullet mitt 3. april :) Men tenkte jeg skulle svare likevel, er så koselig å se noen fra kongsberg her i blant :):)

Skrevet

Hvis dere går inn på BIM treff Buskerud så er det satt opp treff tirsdag 8. januar. Sleng dere på...

Skrevet

men.. blei ikke føden reddet da? syntes de sa det. Jeg vil gjerne slippe å kjøre så langt for å føde.

Skrevet

Føden er reddet i første omgang men mye kan ennå skje. Nytt møte nå i januar... Følger spent med ja...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...