Anonym bruker Skrevet 31. desember 2007 #1 Skrevet 31. desember 2007 2 år til neste gang.. Utrolig deilig:) 15 dager er langt over grensa til hva jeg holder ut av hans barn, men jeg har bitt tenna sammen, og det har gått stort sett smertefritt. Både jeg, far og barn begynner å bli litt lei nå, så det skal bli godt for alle parter å takke for denne gang. Godt nytt år!
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2008 #2 Skrevet 1. januar 2008 Må bare få spørre, hva om han får barna 100% hva gjør du da?? du visste vel at han hadde barn når du gikk inn i det?? Er i samme situasjon, har to stegutter på 6 og 11 år.. men jeg stortrives når de er her.. Det vi må tenke er at barna ønsker nok at mor og far skal bli sammen igjen og være den lykkelige familien de engang var..
lilleanna Skrevet 1. januar 2008 #3 Skrevet 1. januar 2008 Hvis de hadde vært den lykkelige familien de engang var, som du mener, så hadde de vel aldri gått fra hverandre og latt to barn bli helgebarn med delt familie, hvor stemor og stefar kommer inn i bildet. Før to personer med barn velger å gå fra hverandre er det nok ikke mye lykke, derfor resultatet at de går fra hverandre. Og når pappaen får seg en ny kjæreste har han sikkert møtt den nye uten at barna var med. Selv fortalte ikke min samboer at han hadde barn med en gang jeg møtte ham, og jeg sa heller ikke med engang at jeg hadde barn. Men vi var så interessert i hverandre at selvom jeg egentlig ikke ville ha en samboer med barn, så var det allerede gjort. Det er ikke lett med stebarna på besøk. Selv har jeg bare ett, en gutt som stort sett har vært grei!
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2008 #4 Skrevet 1. januar 2008 Misforsto litt, jeg mente at veldig mange barn ønsker at mor og far skal bli sammen igjen og finne tilbake.. de vet jo ikke alltid hva som gikk galt.. Jeg tror også det her kommer an på hvor gammel man er.. som regel er det unge stemødre som klager.. sjelden de litt eldre.. tror også mye er sjalusi jeg da, det er min mening!! Men må iallefall ikke la dette gå utover ungene.. de er uskyldig oppi dette her..
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2008 #5 Skrevet 1. januar 2008 De julene vi har hans barn holder jeg også på å bli fullstendig GAL, og når samværet nærmer seg slutten lurer jeg på om jeg kan greie å holde ut en dag til. I år har vi feiret jul med min familie, og i morgen reiser vi hjem, og jeg må helt ærlig si at nå holder jeg på å bli fullstendig GAL, nå også. Gleder meg til hverdag og barnehage, hjemme i eget hus, med fredog ro, og helt stress fritt liv. Poenget er at ting kan bli veldig intenst i jula føler jeg, og det er sikker tfelre andre som har det på samme måte. Jeg gleder meg til jul, men det er jaggu meg godt når det er over også.
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2008 #6 Skrevet 3. januar 2008 Må nok si meg hjertens enig.. Er også glad når samværshelger går mot slutten..ikke fordi det er noe ille at barnet er her, men jeg trives ikke, føler meg som en gjest i mitt eget hus..Kan vel ha noe med at barnet er utrolig selvopptatt (mer enn vanlig vil jeg si), og lar det heller ikke være noe skjul på at h*n ikke liker meg..Og da blir jo ikke helga noe koslig?? Har faktisk reist bort noen helger når h*n kommer, slik at de kan ha litt kvalitetstid sammen, så får jeg kvalitetstid for meg selv..
Gjest Skrevet 20. januar 2008 #7 Skrevet 20. januar 2008 Ja det er alltid like deilig Da kommer jeg og barnet vårt mer i sentrum og slipper så mye mas fra et oppmerksomhetssyk stebarn............ ;P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå