1baby,og 1 spire Skrevet 31. desember 2007 #1 Skrevet 31. desember 2007 Noen som vet hvor mye det er å spare på å kjøpe der? Som Har noen eksakte priser og eventuelt hva butikkene heter. Har tenkt oss en tur på ny året for å gikke litt. Kjekt med noen tips .Ønsker også alle riktig godt nytt år.
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 31. desember 2007 #2 Skrevet 31. desember 2007 Vi kjøpte vogn sist på kattis babyshop. Kjøpte da emmaljunga duo edge, vi betalte da totalt 6000,- for vogn + stelleveske. Den koster vel 7500 i norge? Veldig fornøyd med service osv. Vi ringte bort å bestilte, og når vi kom for å hente vogna fikk vi en skikkelig demonstrasjon av vogna + at de monterte den helt. www.kattisbabyshop.se tror jeg det er. Og er forøvrig knallfornøyd med vogna :-) Bruker den ennå og snuppa er 2 år, har ingen andre vogner. Skal brukes på gullet i magen også :-)
*tybber* Skrevet 31. desember 2007 #3 Skrevet 31. desember 2007 Vi kjøpte Brio kombi (med chassy-understell) til 3500,- på Happyland i Sverige. Samme vogna koster 5000,- på Babyshop her.
Niem og Patrick Skrevet 31. desember 2007 #4 Skrevet 31. desember 2007 Kjøpte emmaljunga edge duo for 5500 på beginners i trollhättan
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 31. desember 2007 #5 Skrevet 31. desember 2007 Mange vogner kan du få ned til halv pris, samenlignet med her. Men den jeg skal ha til neste(er prøver) koster 2000:- mer i sverige
Trultemora er presseklar!! Skrevet 1. januar 2008 #6 Skrevet 1. januar 2008 Jeg kjøpte Teutonia Spirit S3 på Babyproffsen på Charlottenberg! Betalte 5500,- for vogna! Fikk da med softbag, regntrekk, bamse, fotpose og myggnetting mener jeg det var! Tror alt det ligger på ca 7500,- i Norge!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå