♥ Snøblomst ♥ Skrevet 31. desember 2007 #1 Skrevet 31. desember 2007 Hmmm, umulig å få i han pasta, ris eller potet til middagsmaten. Spiser brødmat da, men hadde vært greit om han ville spise litt annet også. Tips?
Gjest Skrevet 31. desember 2007 #2 Skrevet 31. desember 2007 I en sånn periode har sønnen min gått igjennom flere ganger. Jeg legger det på tallerkenen hans og presser han ikke til å spise det. Vil han ikke ha, så skal han få slippe. Jeg tror at de blir mer anti av å bli presset. Ser at han i perioder ikke vil ha karbo, og plutselig så spiser han det igjen. Jo mer jeg lar han få styre det selv, jo kjappere går det til han spiser det igjen. Må legge til at sambo nektet å spise poteter og ris til han ble 9 år, nå elsker han poteter. Han har alltid likt spaghetti, da. Har du forresten prøvd spaghetti (får tak i fullkorn også) ?, det er vel det eneste sønnen min aldri har sagt nei til : )
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2007 #3 Skrevet 31. desember 2007 Takk for tipset The Crow m/spire! Har liksom tenkt at spaghetti er det samme som pasta så da liker han nok ikke det heller. Men absolutt verdt et forsøk ;-) Takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå