Gjest Skrevet 31. desember 2007 #1 Skrevet 31. desember 2007 Hver gang jeg logger på BiM, kommer det en melding om Fatal error: eZ publish did not finish it's request The execution of eZ publish was abruptly ended, the debug output is present below. Flere som opplever dette? Noen som vet hvorfor det kommer?
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 31. desember 2007 #2 Skrevet 31. desember 2007 Samme her,veldig irriterendes! svangerskapet mtt ble avbrutt så jeg måtte endre profil,det kom etter det. jeg aner ikke råd om hvordan fikse det..... Men veldig plagsomt ja! Endret du brukerinfoen din?
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 31. desember 2007 #3 Skrevet 31. desember 2007 Jeg fikk også dette etter at jeg endret nick i går.. forferdelig irriterende da... hadde vært fint å vist hvorfor.. kommer jo ikke inn på min side jo..
-prøverpånytt- Skrevet 31. desember 2007 #4 Skrevet 31. desember 2007 Samme med meg også!Skulle bare endre termin til avbrutt,også kom det opp error.Forferdelig irriterende altså...ps før var nicket mitt kreps-79.Nå er det -prøverpånytt-Fikk forresten tilbake mensen i dag etter 7 uker!Så nå blir det spennende tider i møte!
Nullenusken Skrevet 31. desember 2007 #6 Skrevet 31. desember 2007 SAMME HER!!! Tredje gangen jeg har det nå...
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 31. desember 2007 #7 Skrevet 31. desember 2007 Samme her, skulle endre litt i brukerinformasjonen for noen dager siden, sen har det vært sån. Skikkelig irriterendes. Skjønner ikke at det skal være mulig for en 'proff' hjemmeside å ha så mye problem
Staark Skrevet 31. desember 2007 #8 Skrevet 31. desember 2007 Jeg har vært plaget av dette i julen. Trenger bare å skrive inn adressen så får jeg den beskjeden. Veldig irriterende! Trodde først det var oppdateringer på gang, men har opplevd det hvertfall 4 ganger den siste uken. Mulig at serveren er overbelastet? (for mange brukere?) Håper uansett det blir ordnet.
Fruen i huset Skrevet 1. januar 2008 #9 Skrevet 1. januar 2008 Jeg hadde sånn i flere mnd en tid, men sendte mail til webmaster og da ble det fikset innen en uke.
mai mammaen til to Skrevet 1. januar 2008 #10 Skrevet 1. januar 2008 jeg har hatt det slik mange ganger... og over lengre tid.. jeg skrev mail til moderator.. og de ordnet det etter en stund..men det kom igjen og igjen..nå er det lenge siden sist egentlig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå