Trulte76 Skrevet 31. desember 2007 #1 Skrevet 31. desember 2007 jeg har hatt lite symptom forje svangerskapene også..kun svimmel og ømme pupper..og bekkenløsning veldig tidlig da.. nå er jeg 6+1 og jeg kjenner ikke mensmurringene lengre..de kom hele tiden før..og så bare sånn av og til..men nå kjenner jeg ingenting Normalt? avtar mensmurringene til slutt og nåt gjorde det med dere? synes brystene mine har blitt mindre øm også..
1baby,og 1 spire Skrevet 31. desember 2007 #2 Skrevet 31. desember 2007 Jeg hadde tiltider ingen symtomer på at jeg hvar gravid. Ble ofte litt urolig ,men like fort som det ble borte kom det tilbake igjen. Trur dette er veldig vanlig, etter det andre gravide venner av meg også har fortalt.Mensmurringer hadde jeg ikke så veldig lenge husker ikke akkurat uke det ga seg, må sies at jeg tilvanlig ikke har vært plaget med det i det hele tatt.Brystene har nokk ikke vært ømme siden jeg hvar rundt 3 måneder. Dette også kom og gikk litt ettter som ukene gikk. Er du veldig urolig så be om en kontroll, så slipper du å være engstelig
Trulte76 Skrevet 31. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 31. desember 2007 jeg skal bestille meg en kontroll snart..rige på onsdag..er plaget med migrene også, så må høre om det er annen medisin jeg kan bruke..kan ikke bruke den jeg har Er ikke akkurat urolig, men blir bare skremt av alle de som har mistet her inne Synes ikke det er få akkurat... så derfor blir jeg vel litt bekymret for det kan skje meg også men har jo to svangerskap bak meg..og har aldri hatt verken sa eller ma så da er vel sjansene små?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå