jiha Skrevet 31. desember 2007 #1 Skrevet 31. desember 2007 holder det med den madrassen som følger med? Tenkte at det holdt men pluttselig slo det meg at kanskje den er for tynn? eller?
mor.monsen Skrevet 31. desember 2007 #2 Skrevet 31. desember 2007 Jeg har den, men ikke begynt å bruke den ennå siden jeg ikke får bebis før i mars. Men jeg tror madrassen holder lenge om du skal ha vognpose i. Ellers skal jeg eventuelt ha lammeskinn og dyne mot våren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå